Ga naar inhoud


EPGImport werkt niet meer


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Sinds kort ktijg ik op beide ontvangers geen EPG updates meer binnen via EPGImport. Ik gebruik alleen Rytek UK XMLTV om EPG info binnen te halen en tot voor kort werkte dat prima. Als ik handmatig de updates binnenhaal, zie ik dat er enige tienduizenden bestanden worden binnen geimporteerd, maar ik zie ze niet terug op de UK zenders.

Waar kan dit aan liggen?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ja sinds kort is die (28,2 en of 28,4) problematiek niet beste Gigant.

 

Als er eens wat misgaat bij de EPG, dan is het een probleem met afsluiten en de EPG.dat opslaan op disc

Mocht dat een keer zijn voorgekomen, door de stekker trekken bijvoorbeeld dan leest Het VTI image de EPG.dat met oude datum in terwijl er een ander EPG aanbod in de zender verscholen ligt.

 

Ik heb dat ook wel eens.

Dan wis je op de receiver's HDD de EPG.dat manueel via menu of per DCC/FTP

Dan open je EPG import leest de rytec data manueel in (en ja dat is veel) en doet een officiële herstart per menu >

 

Ergo de box slaat de EPG informatie die net is gedownload op disc op, sluit het image af en herstart met daarna het inlezen van de EPG.dat van je harddisc.

 

succes

  • Like 1

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja sinds kort is die (28,2 en of 28,4) problematiek niet beste Gigant.

 

Als er eens wat misgaat bij de EPG, dan is het een probleem met afsluiten en de EPG.dat opslaan op disc

Mocht dat een keer zijn voorgekomen, door de stekker trekken bijvoorbeeld dan leest Het VTI image de EPG.dat met oude datum in terwijl er een ander EPG aanbod in de zender verscholen ligt.

 

Ik heb dat ook wel eens.

Dan wis je op de receiver's HDD de EPG.dat manueel via menu of per DCC/FTP

Dan open je EPG import leest de rytec data manueel in (en ja dat is veel) en doet een officiële herstart per menu >

 

Ergo de box slaat de EPG informatie die net is gedownload op disc op, sluit het image af en herstart met daarna het inlezen van de EPG.dat van je harddisc.

 

succes

Ga ik proberen, bedankt alvast.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dan open je EPG import leest de rytec data manueel in (en ja dat is veel) en doet een officiële herstart per menu >

 

Ergo de box slaat de EPG informatie die net is gedownload op disc op, sluit het image af en herstart met daarna het inlezen van de EPG.dat van je harddisc.

 

succes

Het is soms slimmer alleen de EPG te downloaden voor de landen/providers die je wilt.Gaat sneller, en minder problemen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja sinds kort is die (28,2 en of 28,4) problematiek niet beste Gigant.

 

Als er eens wat misgaat bij de EPG, dan is het een probleem met afsluiten en de EPG.dat opslaan op disc

Mocht dat een keer zijn voorgekomen, door de stekker trekken bijvoorbeeld dan leest Het VTI image de EPG.dat met oude datum in terwijl er een ander EPG aanbod in de zender verscholen ligt.

 

Ik heb dat ook wel eens.

Dan wis je op de receiver's HDD de EPG.dat manueel via menu of per DCC/FTP

Dan open je EPG import leest de rytec data manueel in (en ja dat is veel) en doet een officiële herstart per menu >

 

Ergo de box slaat de EPG informatie die net is gedownload op disc op, sluit het image af en herstart met daarna het inlezen van de EPG.dat van je harddisc.

 

succes

Tonskidutch, ik heb epg.dat gewist en daarna de Rytek UK XMLTV geladen, geherstart maar helaas krijg ik geen EPG voor de Engelse zenders binnen. Is er ook een alternatieve applicatie voor EPG?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPGimport in het VTI image werkt gewoon.

 

Maar als de heren een moment willen wachten, dan zoek ik nog even naar mijn satellite.xml waar beiden 28,2 Oost en 28,4 Oost in staan met alle relevante Transponders en dus beeld geven alsook de juiste EPG binnenhalen.

 

die staat op mijn andere pc

 

p.s. Giant2000, de dag nadat we vernomen hadden dat VTI plots een andere positie in de satellite.xml gebruikte was het al opgelost

dus ja dat is al jaAren bekend :grin:

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. Giant2000, de dag nadat we vernomen hadden dat VTI plots een andere positie in de satellite.xml gebruikte was het al opgelost

dus ja dat is al jaAren bekend :grin:

Dat het al jaren bekend is weet ik, maar ik kom er uit jouw reactie niet achter of VTi team nog steeds de verkeerde file laat installeren. De laatste keer toen ik versie 9 installeerde stond er nog steeds 284 in plaats 282.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit al jaren niet aangepast word aangezien het toch wel een fout is met grotere gevolgen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik crossepg.Weet niet of dit in vti mogelijk is.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is mogelijk en werkt

allemaal niet zo lastig stevie-v

denk je dan

 

maar het vooraf is je hopelijk niet ontgaan met de Openpli images en hun voorwaarde voor die 28,4

en de volgers van zenderlijsten door en voor Openpli gebruikers

en dus ook EPG-importeurs die dat per internet en app mogelijk maken...

 

jullie verwijten de kat dat het kattenvoer stinkt

 

en dat men er niet veel poeha van maakt bij VTI is omdat niemand 28,x kijkt in duitsland

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik crossepg.Weet niet of dit in vti mogelijk is.

Ik dacht je met Crossepg geen EPG kan downloaden. Alleen weergeven op een luxe manier.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

neehoor.Je kan ook instellen wat je wil downloaden (van rytec of xml ) en welke boeketten;Crossepg kijkt naar je kanalen lijst en download de epg.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

(van rytec of xml )

en je kunt ook van rytec en xml  voor UK nemen door beiden aan te vinken  in het crossepg menu en dan zijn de rapen gaar.

dat bedoelde ik je moet nooit dubbele nemen en ook enkel die DIE je ook kunt ontvangen

 

maar vooral die het betrouwbaarst gebleken zijn

ergo rytec

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...