Ga naar inhoud


Verbinding niet privé


freeguy100

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Al eens links boven in je browserbalk op het slotje geklikt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is gerelateerd aan een verschil tussen het veiligheidscertificaat dat je PC "gebruikt" en de werkelijke tijd die Google gebruikt.

Bij mij, en vele anderen, zat het probleem in de systeemtijd ( softwarematig in Windows)

Het is ook mogelijk dat de tijd en/of datum in de BIOS niet goed staat! ( meer hardwarematig )

Met DEL of een andere knop( manual PC/moederbord) kan je tijdens het opstarten in de BIOS komen. (Hier kan je veel instellen om je PC goed werkend te krijgen of goed om zeep te helpen!)

Een van de "tabs" in de BIOS betreft het instellen van datum en tijd, wellicht staat deze niet goed.

Oorzaak van het niet onthouden van deze tijd en/of datum kan zijn dat de batterij op het moederbord "op" is. Dit is een eenvoudige CR2025 knoopcel die je zelf kan vervangen.

 

Info is van Microsoft

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het typische is dat welke browser ik ook gebruik op mijn  windows 10 computer met eset beveiliging, dat alleen sat4all niet geopend wordt. De tijd wat mijn computer aangeeft is goed, wijkt nog geen minuut af.

Ik vermoed dat eset beveiliging het probleem vormt. Ook ik heb vanaf woensdag op die pc geen verbinding met sat4all. Terwijl mijn windows 7 pc met avast beveiliging het wel goed doet.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Staat de site niet in een blacklist in je computer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...