Ga naar inhoud


Eerste UHD zender in DVB-S2X gespot.


ceesv

Aanbevolen berichten

Werkt prima op mijn LG

Op welke type tv van lg is dit? Ik kan op mijn oled 55e6v  2016 model geen dvbs2x instellen.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zijn naar mijn weten nog geen LG DVB-2X ontvangers, maar het screenschot bewijst het tegendeel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zouden enkele modellen nieuwe Ultra HD-televisies beschikken over voor DVB-S2X geschikte tuners. Maar de firmware van deze televisies zijn hiervoor op dit moment nog niet aangepast.

 

Bron:totaaltv

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lachende derden kopen een UHD TV pas als het normale zender aanbod ervan voorzien is de rest spekt enkel de poeplap van de handel en kan zijn apparaat ik de kliko gooien voordat er wat in UHD wordt uitgezonden, als het wel werkelijk in UHD gaat worden uitgezonden is dan de vraag  :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga pas een nieuwe 4k ontvanger kopen als er dvbs2x  op zit en niet eerder.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo gaat dat in het leven.

Voorlopig geniet ik vandaag van het UHD aanbod, of er een "morgen" is weet niemand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga pas een nieuwe 4k ontvanger kopen als er dvbs2x  op zit en niet eerder.

dan hoef je niet lang te wachten, eind december komt voor ongeveer 250 euro de octagon-sf4008-4k in de winkel en die kan ook dvbs-2x

http://www.octagon-germany.eu/octagon-sf4008-4k-uhd-2160p-dvb-s2x-first-look-openatv/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geniet jij van je platte scherm ik het hele jaar voor zelfde bedrag een lekker drankje op het terras met mijn vrouw :)

Wat dacht je van én het scherm én het terras?

 

Aangezien DVB-S2X een modulatie variant is, mag je veronderstellen, dat de huidige generatie UHD ontvangers met verwisselbare tuners op de nieuwe norm om te stellen is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag al bij een satelliet winkel met de ultimo 4 gespeeld. Ik wil die ontvanger heel erg graag kopen. alleen wil ik in de toekomst ook graag naar 4k kunnen kijken. Dus hoop ik dat deze ontvanger wel met dvbs2x overweg kan.

 

Volgens deze foto kan de Vu wel Dvbs2X aan

post-31693-0-61823100-1480501965.jpg

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iets meer info: http://www.***geen-reclame***.com/showthread.php?p=2036725431

Als ik het goed begrijp is er dus een speciale tuner nodig die de Vu solo 4K nu niet heeft, misschien is het mogelijk die tuner te plaatsten in het verwisselbare slot in de toekomst?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...