Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto

Waalse zenders niet meer in Basic+ via sat?

TV Vlaanderen

• Login om te beantwoorden
56 reacties in dit onderwerp

#46 Offline indieke - Geplaatst: 19 december 2016 - 13:02

indieke

Sat4all regular

• Leden
  • 302 berichten

Ik ga dan mijn abonnement veranderen naar basic light. De beeldkwaliteit is met mijn trage internetverbinding niet geweldig. Geen zin, om weer een verandering  aan mijn installatie te doen, daag dan maar. Kost me dan maar minder. 

Ik zou niet met satelliet tv doorgaan, als ik niet in het buitenland woonde. zou ik er de brui aan geven. Al die kosten van modules, nieuwe coderingssystemen, veranderingen van sat, nou moe!

#47 Offline Alex1970 - Geplaatst: 19 december 2016 - 13:42

Alex1970

Sat4all Freak

• Leden
  • 3805 berichten
  • LocatieZHZ

PS: Het juiste nummer kan ik niet zeggen. De zenderlijst staat nl. niet als eerste in de lijst, maar ergens achteraan en heeft dus een hogere nummering.

Even instellen dat elke lijst z'n eigen nummering heeft.

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, 1x DVB-T (USB), 1x TBS5925 (DVB-S2), IPTV SatDreamGR 4.x image

Xtrend ET9500: 1x DVB-S2, 1x DVB-C, 1x DVB-T (USB), IPTV OpenPLi 4.x
Channel Master 120cm offset + Black Ultra LNB (Ku-band): 23.5°E-30°W, 150cm prime-focus (C-band): 20°E/5/11°W (Ku-band): 39°E-24.5°W (tijdelijk buiten gebruik), 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

#48 Offline Tripleboy - Geplaatst: 5 januari 2017 - 12:47

Tripleboy

Sat4all Core Member

• Leden
  • 2512 berichten
  • LocatieReetveerdegem

La Une staat nu in de zenderlijst als IP kanaal.

XTREND ET8500 / ET7500 - VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

#49 Offline Rogge - Geplaatst: 5 januari 2017 - 13:11

Rogge

Lid

• Leden
  • 111 berichten

Eventjes positief nieuws Het Waals pakket op 13 east blijkt open te gaan met het basic light pakket bij TVV.

#50 Offline Satfeeds-DX - Geplaatst: 5 januari 2017 - 17:19

Satfeeds-DX

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 8440 berichten
  • LocatieMenen, Belgium

Eventjes positief nieuws Het Waals pakket op 13 east blijkt open te gaan met het basic light pakket bij TVV.

Inderdaad. Met mijn BASIC-pakket gaan die zenders nu open.

13°E 10930 H 30000 2/3

Bijgesloten bestand(en)

Sab Titan 3 Combo
Cahors Big Bisat :1°W, 5°E,13°E, 19°E, 23°E, 28°E, 33°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E
Triax 64 cm: 42°E     Triax 78 cm: 7°E
Maximum E-85: 21°E, 16°E, 10°E, 3°E, 5°W, 12,5°W
Visiosat 90 cm:basis 7°W en draaibaar van 68,5°E tot 45°W
DVBT-TNT

#51 Offline Berteman - Geplaatst: 8 januari 2017 - 02:21

Berteman

Sat4all Lid

• Leden
  • 15 berichten
  • LocatieDelft

Op zich vindt ik de Belgische Franstalige zenders een waardevolle aanvulling. Er is weinig Franstalig aanbod, dus ik ben blij dat ik dien kan ontvangen en bekijken met het Basic+ abbootje. Ik vind het wel vreemd, dat deze niet ontvangen kunnen worden met de schotelsetjes van TVV.

Ik vraag me trouwens ook af, waarom CanalDigitaal voor Hollandse kijkers, de Belgische zenders niet als premiumpakket aanbied: zowel TVV als CD zijn eigendom van M7

VU+Solo4K, VUSoloSE, Synology NAS, MacBook Pro, HP Envy

#52 Offline Noordzee - Geplaatst: 8 januari 2017 - 09:21

Noordzee

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4443 berichten
  • LocatieRegio Emmen

@Berteman

Voor de Vlaamse commerciele zenders heeft dat te maken met rechten. De publieke zenders worden wel doorgegeven, dat is zelfs een verplichting. 

Dit bericht is bewerkt door Noordzee: 8 januari 2017 - 09:22

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : Topfield 7700 HSCI met Aston-cam 1.07 (Basis-pakket) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

#53 Offline Berteman - Geplaatst: 8 januari 2017 - 12:52

Berteman

Sat4all Lid

• Leden
  • 15 berichten
  • LocatieDelft

Waarom zouden die "rechten" het niet mogelijk maken, de Vlaamse (en Waalse) commerciële zenders als premium pakket aan te bieden? Kennelijk geldt de "rechtenkwestie" niet, als men rechtstreeks bij TVV een abonnement afsluit.

Het aanbieden van TVV als premiumpakket voor CanalDigitaal klanten en CanalDigitaal voor TVV klanten lijkt me voor beide partijen een aardige aanvulling. Voor consumenten is het ook handiger: een factuur en incasso.

Of het werkelijk een rechtenkwestie betreft waag ik ook te betwijfelen uit het feit. dat veel commerciële zenders FTA te ontvangen zijn zoals bijvoorbeeld de Duitse RTL, de Britse ITV en Channel 4 en 5: het is best vreemd dat men zich moet abonneren om een reclame te bekijken  :crazy:

#54 Offline ceesv - Geplaatst: 8 januari 2017 - 12:56

ceesv

Moderator

• Moderators
  • 19424 berichten

Verdiep je eens in de rechten van content en er zal een wereld voor je open gaan.

Maar wanneer ik de rechten voor België heb betaald, als provider/tv station, ben ik og niet gerechtigd om die daarna door te verkopen naar het buitenland.

Als particulier in Europa heb ik wel de vrijheid om inkopen te doen in elk Europees land.

Gaat niet bestaat niet!               Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800,HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

#55 Offline gors - Geplaatst: 16 januari 2017 - 20:34

gors

Proef lidmaatschap

• Leden
  • 372 berichten
  • LocatieGent

Waalse zenders zijn nu op zwart, hebben maar een korte tijd gewerkt via mijn Basic abo

#56 Offline astro iris - Geplaatst: 16 januari 2017 - 20:48

astro iris

Sat4all regular

• Leden
  • 2499 berichten
  • Locatieieper

Jammer, de periode dat je ze wel kon zien, was dus een cadeautje, vanaf Basic+ kan je ze wel nog zien.

#57 Offline Berteman - Geplaatst: 19 januari 2017 - 22:58

Berteman

Sat4all Lid

• Leden
  • 15 berichten
  • LocatieDelft

Inderdaad erg jammer dat de Waalse zenders niet meer met Basic Light te ontvangen zijn  :(

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht