Ga naar inhoud


Tuner B schijnt niet te werken


yogi

Aanbevolen berichten

Hoe je tuners configureert in OpenPli kan ik je niet precies zeggen maar ik vermoed dat er niet veel verschil is met VTi.

 

Ga in VTi naar Menu -> Instellingen -> Zenders zoeken -> Tuner configuratie. Kies de instellingen die voor jouw situatie van toepassing zijn. Succes!

 

Ja, zo simpel is het.

Ik heb er al jaren geen problemen mee gehad, het zij de ondertiteling, ook dat is al lang opgelost.

 

En nog maar eens, Pli ziet er ook goed uit, maar heb wel problemen met internet verbinding.

Met schone flash van originele Vu software of VTi, nooit een probleem, wel met PLi.

Vandaar dat ik bij VTi blijf na tijden gezeur met PLi/internet.

 

Ieder zijn eigen goesting.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn ervaring: VTI werkt beter dan PLI in combinatie met VU+.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel gedacht aan de cam maar niet de softcam :eek: .Ik ben al jaren over naar oscam.Stukken beter.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf de aanschaf en het goed installeren van Solo 4K lukte het mij tot minimaal 6 zenders op te nemen en zelfs TV te kijken. Nu heb ik twee kabel aan mijn standaard dubbel tuner van de solo hangen. Het was voor mij een verademing van de solo 2. Na een update was het conflict weer terug dat het bleef als vroeger bv SBS6 opnemen en overal conflicten dat er niet werd opgenomen of wel opnames maar zwarte schermen. Dus draai ik weer op de software van eind december.

Of dit aan Oscam ligt of weet ik wat weet ik niet. Ook is mijn kleinescherm in eens veranderd. Het moet dus aan een update liggen.

Verder standaard Oscam. A en B tuner afhankelijk maar gelijk geconfigureerd. Kaart hetzelfde gebleven. Dus iets is ergens veranderd sinds december in de software.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu Oscam draaien op openpli4. Heb de voorkeurtuners beiden op auto staan. Als NPO 1,2,3 en 3 opneemt, vliegt 3,5,7,8,9,11,12,en nog veel meer op grijs. Kan niet meer draaien.  Astra 1 en Astra 2 vliegen er dan uit. 

Zijn er nog instellingen te wijzigen?

VUplus Solo2; OpenPLi4; Multytenne Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, door die combinatie zijn alle tuners bezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...