Ga naar inhoud


Update Pli laat ontvanger vastlopen.


Andrija
Ga naar oplossing Opgelost door Andrija,

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn box update laten doen. Slaat vast op de update van 30-1-2017 vast. Ook een nieuwe Flash helpt niet want de box blijft hangen.

Moet terug naar een update van van 28-01-2017 die kan wel worden geflasht. Als die dan geïnstalleerd is en ik wil een update doen naar 30-01-2017 heb ik weer het zelfde probleem. Weet iemand meer? 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


blijkbaar ben je niet de enige. ;)

zal ergens een foutje ingeslopen zijn, wordt momenteel naar gezocht.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Anders VTi overwegen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders VTi overwegen?

Ja mooie kans om eens iets anders te proberen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij pli hoef je ook niet te updaten, ik weet het, het is moeilijk om van die update knop

af te blijven ( ik kan het zelf ook niet. :grin: ).

 

er gaan trouwens in de toekomst ook naast de nightly builds, stable releases (pli5) vrij gegeven worden.

 

grtz Philip

  • Like 2

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTI speelt niet als PLI bijna alle mediafiles van de hardeschijf standaard. PLI speelt met een klik iso,mvk,avi, enz enz af. VTI herkend de bestanden niet eens.

Waar heb jij het in godsnaam over?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg maar Andre hoor. Percies zoals ik het zeg. Al mijn media bestanden ingepakt als ios of avi blueray mkv mpg4 enz. staan op de harde schijf van mijn box. Met PLI een klik en ik speel ze zo af. VTI herkend deze files niet nog dat deze worden afgespeeld.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb jij het in godsnaam over?

out off the box, zonder gebruik van één of andere plugin. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een harde schijf gemount van mij pc ik speel tot op heden alles probleemloos af.

Geen problemen met bestanden die niet worden afgespeeld, avi, mkv , mkv UHD HDR, blu-ray.

Met dvd's heb ik geen ervaring dit speel ik al jaren niet meer af sinds er mkv is.

 

En nee ik gebruik geen enkele plug-in om deze bestanden af te spelen dus out of the box.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb eigenlijk met mijn Solo 4K en VTi dezelfde ervaring, geen problemen met afspelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

vroeger toen ik nog pli draaide op mijn boxjes keek ik altijd naar het stoplichtje, is dat er niet meer? Hmmz, net even gekeken, er is nog steeds een draadje met status van de build op het pli forum.

 

Dus voordat je op updaten klikt eerst even checken of er niet toevallig waarschuwingen zijn voorkomt verrassingen. De eerste meldingen waren echter in het engelstalige gedeelte..

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...