Ga naar inhoud


VuPlus ECHT leegmaken


Spotvogel

Aanbevolen berichten

De oude Vu Plus Duo van een kennis blijft iets bewaren, dat er voor zorgt dat wat je er ook op zet, het oude spul er in blijft.

Er zat Open Pli in van vorig jaar of zo; zet ik de laatste Pli er op hou ik die oude foto en krijg ik telkens de vraag of de oude instellingen weer terug moeten. Geen idee waarom.  (Do you want to autorestore setting)

Zet ik er ATV op dan zie ik wel ATV, maar, WEER die vraag over oude meuk terug zetten.

Zet ik VTi er op niet, maar, zet ik vervolgens de laatste Pli er op komt weer die oude foto en de vraag of die oude zooi er weer op moet. Werkt dan overigens niet meer...:-)

Nu zelfs originele Vu Plus software er op gezet; terug naar Open Pli zelfde probleem!

Wat kan ik in dat ding gooien dat hij echt leeg is, of, is er iets kapot??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Tijdens elke nieuwe flash worden ALLE oude settings door de nieuwe settings vervangen dus er blijft niets hangen.

Wat jij met oude FOTO bedoeld is zeker de Boot logo, deze wordt namelijk tijdens het wisselen van een Image niet vervangen.

Jij kunt dit uiteraard aanpassen maar dan moet je een andere handeling uitvoeren, zie onderstaande link.

 

https://forums.openpli.org/topic/48876-herstel-splash-screens-van-vu-modellen/?do=findComment&comment=676017

 

Dat de Autostore vraag komt heeft waarschijnlijk mee te maken dat er nog een oude Backup beschikbaar is.

Als je die verwijderd of de vraag negeert dan wordt altijd een verse installatie uitgevoerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat Opstartlogo zou ik me geen zorgen maken, da's alleen maar een plaatje.

OpenPLi heeft geen eigen bootlogo, dus vandaar dat de oude blijft staan.

En als gevraagd wordt om de oude instellingen terug te zetten zeg je gewoon nee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...