Ga naar inhoud


Kathrein importeur Nederland falliet.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dat heb ik ook gedaan en doe het nog steeds zo. Met dat neon lampje.

 

Maar voor onze uplink schotels staan er overal sprieten als bliksem/statische sspanning afleiding gemonteerd.

Ik zal kijken of ik wat foto´s heb.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn voor de doorsnee schotelinstallateurs geen betere schotels dan Triax schotels!

 

...zonder deze triax-kwaliteit waren er al veel meer schotelzaken failliet gegaan.

(een betere klantenbinding kun je niet bedenken) :P

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Commentaar schrijft dat hij toen een Triax 115 heeft gehaald.
Bedoel je een Triax 110 of een Triax 115 want dat is echt niet hetzelfde.
Een Triax 110 is maar 105cm hoog en dat kan helemaal niet als die 100cm breed is en een offset van 26° heeft, een vermikte schotel dus.
Een Triax 115 is een schotel van 100cm breed en 113cm hoog en is geen verminkte schotel.
In West-Europa heeft Triax nog nooit een Triax 115 op de mark gebracht, alleen de Triax 110 van slechts 105cm hoog. Ja overdrijven kunnen ze wel. Groter en duurder verkopen dat hij in werkelijkheid is.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste commentaar

Heb je nu geen betere foto's in bericht 55 dan die wazige beelden.

Zal ik dan maar wat duidelijke foto's plaatsen?
Zoals ik al eerder opmerkte bent U helemaal niet zo duidelijk als ik alleen al eens kijk hoeveel moeite het gekost heeft uit te leggen hoe het nu precies zit met de kosten voor de abonnementen van beperkte duur.

post-60869-0-97512200-1498816169.jpg

post-60869-0-83467400-1498816219.jpg

post-60869-0-95976500-1498816232_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn voor de doorsnee schotelinstallateurs geen betere schotels dan Triax schotels!

 

...zonder deze triax-kwaliteit waren er al veel meer schotelzaken failliet gegaan.

(een betere klantenbinding kun je niet bedenken) :P

 

Helemaal mee eens... :D :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed naar de schotel op posting 63 kijkt, dan zie de op de ronde schotel, linksachter de bliksemafleider waar ik het eerder over had.

Wij gebruiken precies dezelfde schotels voor de uplink naar de verschillende satellieten. Ze hebben automatische navoering. Alle paar minuten hoor je de motoren even zoemen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites



Commentaar schrijft dat hij toen een Triax 115 heeft gehaald.
Bedoel je een Triax 110 of een Triax 115 want dat is echt niet hetzelfde.
Een Triax 110 is maar 105cm hoog en dat kan helemaal niet als die 100cm breed is en een offset van 26° heeft, een vermikte schotel dus.
Een Triax 115 is een schotel van 100cm breed en 113cm hoog en is geen verminkte schotel.
In West-Europa heeft Triax nog nooit een Triax 115 op de mark gebracht, alleen de Triax 110 van slechts 105cm hoog. Ja overdrijven kunnen ze wel. Groter en duurder verkopen dat hij in werkelijkheid is.
[/quote)

Ja 110 maar omdat jij het over een 115 had en je nogal precies bent heb ik dat geschreven.
Ik dacht misschien 5 cm vergist. :-)
Zit daar dan zoveel verschil in?
De 115 ken ik verder helemaal niet.
Maar die 110 was niks beter dan een 80 cm.
Meer ijzer, dus voor de leek ziet het er leuk uit.

Ik heb nog een aantal stalen 120cm met polarmount voor niet te veel voor diegene welke draaibaar willen. Resultaat kan ook niet tippen aan een visiosat, maar kost ook veel minder.

 
aangepast door ceesv
reclame voor winkel verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld met die 4 meter square uplinkschotel zeker zoiets.

 

Zo ongeveer, maar dan van polyester in drie delen.De mount zit er bij net als de draagarm.

Maar de feed niet meer. De laatste jaren dat hij overeind stond zat er een lamp in welke de naam belichte van de uitvinder van travelvision in Enschede, voor de kenners Koos.

Mag voor een leuke prijs weg, tranport kost wel wat. Denk er wel aan dat een bouwvergunning noodzakelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ongeveer, maar dan van polyester in drie delen.De mount zit er bij net als de draagarm.

De hier bedoelde schotel is een Simulsat en ONgeschikt om te uplinken.

http://www.atci.com/assets/simulsat-summary-brochure.pdf

 

Het rendement is niet al te best en de performance van bovengenoemde (5.2m x 9.2m) is vergelijkbaar met maar een 2m prime focus schotel. Als de schotel het heel goed had gedaan, had hij nog wel bij RTL gestaan  :whistle: .

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...