Ga naar inhoud


VU+ Uno ter ziele


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Na vele jaren trouwe dienst heeft mijn VU+ Uno het begeven.

 

Als ik hem aanzet verschijnt op het Display: " STARTING" en er brandt een rode LED links van het display.

De ventilator draait.

Verder gebeurd er niets, het scherm blijft zwart.

 

Kent iemand dit probleem?

Ik heb de voedingsspanningen nog niet gemeten.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

seriele kabel aansluiten op de rs-232 plug en kijken wat ie wel doet. Ik heb het ook eens gehad, dat bleek toen aan een defecte FGPA te liggen. Die hebben ze toen opnieuw geprogrammeerd en toen deed ie het weer.

 

Als je geen seriele kabel hebt zou je nog eens kunnen kijken of je hem kan flashen, wellicht is je flash corrupt en start hij daarom niet verder? Als je starting ziet probeert hij het in ieder geval nog wel dus helemaal stuk is ie dan ook weer niet.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind persoonlijk dat er nogal veel vu stuk gaan 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flashen zojuist geprobeerd, zonder succes.

 

Donderdag heeft ie voor het laatst gespeeld. Ik was afgelopen weekend in NL & D en ben terug en wilde weer kijken. Er was verder niemand thuis behalve de nanny. Maar die komt er niet aan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk gewoon een nieuwe kopen

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe gaat het niet worden maar ik heb al een link gevonden naar een gebruikte voor omgerekend ongeveer 80 €.

Dan haal ik daar het MB uit en gaat in die van mij.

Ik heb aan die van mij namelijk nogal wat modificaties voor de audio en veel meer dingen gemaakt en dan is dat de snelste weg om dat ding weer aan de praat te krijgen.

Hij is van 2011.  En vele malen misbruikt door af te schakelen met de schakelaar aan de achterkant. :D

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk niet na 11 jaar

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

seriele kabel aansluiten op de rs-232 plug en kijken wat ie wel doet. Ik heb het ook eens gehad, dat bleek toen aan een defecte FGPA te liggen. Die hebben ze toen opnieuw geprogrammeerd en toen deed ie het weer.

 

Als je geen seriele kabel hebt zou je nog eens kunnen kijken of je hem kan flashen, wellicht is je flash corrupt en start hij daarom niet verder? Als je starting ziet probeert hij het in ieder geval nog wel dus helemaal stuk is ie dan ook weer niet.

Pear, bedoel je met FGPA

 

 

Fisher Graduate Poker Association (est. 2006)

of

Fresh Garlic Producers Association

 

of toch een field programmable gate array FPGA

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk het bericht is wel terug herwerkt

Hij is van 2006..dus na 11 jaar neem ik hem dat niet kwalijk.

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost.

Ik was vorige week bij de VU+ dealer. En die had nog een gloedje nieuw mother board.

Voor omgerekend € 40,00 was ik klaar.

 

Alles weer geinstalleerd en....draaien maar.

 

Nu kan ik me met het oude MB bezig houden en zien hoe dat ding weer tot leven te wekken is, als ik meer tijd heb. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...