Ga naar inhoud


Ontvangst Benidorm Spanje met 75 cm schotel.


Emilio

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je dan toch mooi mis Drs.IJzerbout.
Punt 1 had die man daar die schotel al staan voordat ik hem leerde kennen dus is het niet op mijn aanbeveling.
Punt 2 past een duo-lnb niet op een Spaanse schotel. De kleminrichting voor de lnb is daar te breed voor dus gebruiken de Nederlandse installateurs aan de Costa Blanca Triax schotels.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me zeer praktisch gemaakt die Maxvieuw.  Maar sommigen gaan met een tablet of laptop naar ginds. Een bekend iemand van me laat door zijn internetcafé  ginds zo'n internetkaartje erin plaatsen. Voor 10 € kun je dan 2 weken internetten ginds .

En op een camping is dat dikwijls wifi . Zou men dan zo geen tv kijken, en evtl ieder zijn eigen program ?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer de internet snelheid kijken toestaat?

 

Uit de berichten maak ik op dat die internet snelheid lang niet altijd aanwezig is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je dan toch mooi mis Drs.IJzerbout.

Punt 1 had die man daar die schotel al staan voordat ik hem leerde kennen dus is het niet op mijn aanbeveling.

Punt 2 past een duo-lnb niet op een Spaanse schotel. De kleminrichting voor de lnb is daar te breed voor dus gebruiken de Nederlandse installateurs aan de Costa Blanca Triax schotels.

 

 

Mijn denkwijze is anders. Die duo LNC´s zou ik persoonlijk nooit gebruiken. Altijd één LNC per schotel. Dat is nou eenmaal mijn opvatting. Met een duo LNC moet je teveel aan dB winst inleveren vanwege het schele kijken. Zeker in randgebieden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat beslist ook met andere schotels dan Triax. Veelal zelfs beter.

't is net onkruid , het blijft maar opkomen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...