Ga naar inhoud


hoe leg je aan een mens van 80 jaar uit, dat het beeld kan verstoord zijn bij slecht weer uplink?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

paniek, deze avond. Ouders van begin de 80, willen kijken naar serie, en zien staan op het scherm slecht of geen signaal, terwijl de zon schijnt.

Probeer maar eens aan een mens van 80 uit te leggen, als het slecht weer is waar de signalen naar de satelliet wordt gestuurd, en deze daar niet goed toekomen, je ook deze melding krijgt.

Op de weerradar zag ik slecht weer, waar de uplink staat in betzdorf luxembourg. Of worden de tvv Vlaamse zenders daar niet naar de satelliet gestuurd?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik sluit me aan bij luisteraar. Niet uitleggen, morgen opnieuw proberen. De dag erna is men het al weer vergeten want het is geen probleem. Kortom, niet op reageren. Elke moeite is vergeefs

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht weer ? Ik heb hier één freeze gehad van enkele seconden op vitaya de rest bleef normaal werken

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei sattv4iedereen:

Hi,

paniek, deze avond. Ouders van begin de 80, willen kijken naar serie, en zien staan op het scherm slecht of geen signaal, terwijl de zon schijnt.

Probeer maar eens aan een mens van 80 uit te leggen, als het slecht weer is waar de signalen naar de satelliet wordt gestuurd, en deze daar niet goed toekomen, je ook deze melding krijgt.

Op de weerradar zag ik slecht weer, waar de uplink staat in betzdorf luxembourg. Of worden de tvv Vlaamse zenders daar niet naar de satelliet gestuurd?

 

Je zegt gewoon dat in Luxemburg de stekker er niet in zit.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei katwezel:

Slecht weer ? Ik heb hier één freeze gehad van enkele seconden op vitaya de rest bleef normaal werken

Dit was de zender ook bij mijn ouders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...