Ga naar inhoud


Bizar verhaal. 64 bits besturingssysteem automatisch 32 bit.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

omdat ik het eerder een bizar verhaal vind, dan een probleem, plaats ik het hier ipv het windows forum.

was op een famillie diner, en je hoort daar soms wat.

een broer zijn zoon melde me, dat hij windows 7 ultimate 64 bit op een gecraschte pc had geïnstalleerd. Toen hij niet onmiddelijk de sticker met licentie sleutel vond, installeerde die hem zonder licentie sleutel.

hij melde me, dat na 3 dagen, het geen 64 bit meer was, maar 32 bit :cry:.

dit lijkt me een bizar verhaal. Want kan een 64 bit systeem zonder meer plots 32 bit worden? Of zou ik mij toch vergissen in dit volgens mij bizar verhaal. En ik denk niet, dat hij tijdens de installatie een glas teveel ophad.

volgens mij heeft hij gemist en een 32 bit versie geïnstalleerd, of toch niet? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Grote onzin, het zijn compleet andere installaties. Je kunt zelfs geen up/down grade uitvoeren van 32 naar 64 bits of terug. Dit vereist altijd een complete herinstallatie.

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik dat ook dacht, en mijn andere broer zijn zoon ook, plaatste ik dat als bizar verhaal op top offic, waarvoor ik strafpunten kreeg.

het is geen probleem, maar een fout bij hen.

en ik heb niet alchoholisch gedronken tijdens dit diner, ik was dus niet dronken.

en ik dacht, waarom eens geen bizar verhaal.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...