Ga naar inhoud


Komend weekeinde Grand Prix Maleisië


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Dat wordt een rondje van de Drs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bitte ein Bit!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas de wedstrijd niet helemaal kunnen bekijken. Zondag is een werkdag hier. Meestal kan dan wel tussen de bedrijven door kijken maar vandaag was het veel te druk. Einde en begin van het kwartaal zijn drukke dagen voor mij. Maar Henkie73 heeft me telkens op de hoogte gehouden. :D

 

Ik moet wel lachen om jullie..vooral vanwege het gemekker om die Redbullshit Renault motor. Daar zou niks van deugen en Sprietje wilde er nog een zwaar betonblok vanaf 12 hoog op laten flikkeren. En nu hoor je daar niks meer van.

 

Ik vind dat Verstappen dit keer prima heeft gereden, Respekt!

Maar loop dan niet zo dom te ouwe sexhostessen dat Vettel op een driewieler rijdt en zo. Hij heeft het per slot van rekening tot op de 4e plaats gehaald vanaf de laatste startplaats. En daar heb ik net zo goed respekt voor.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier het hele verhaal.

Wel weer aardig dat hij een lift kreeg op de jumpseat van een van zijn collega's

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar hopen dat de versnellingsbak geen schade heeft.

Ik kan me voorstellen dat zulke coureurs hondsmoe zijn na zo´n race en niet meer geconcentreerd zijn.

In dit geval lijkt me dat Vettel de schuld heeft van deze crash.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat je toch niet vertellen dat dit matchfixing is?
je moet er natuurlijk wel eentje cadeau krijgen op je verjaardag

 

Van het eerste zou ik dit niet (durven) zeggen , wel van de tweede .

Alle omstandigheden zaten lekker mee voor Max , Vettel startte als laatste en Raikkonen moest vlak voor de start naar de pit. Voor Lewis het ideale scenario om het heel rustig te houden en te rijden met de handrem op. Zijn maatje Bottas maakte er een lui ritje van . Wat had Mercedes te winnen of verliezen , enkel hopen op...  Zonder kleerscheuren de race uitrijden , hopende dat een ( wel indrukwekkende) Vettel in een risicovolle inhaalrace ergens in het decor zou belanden en geen punten zou halen.
Met alle respect voor Max , maar dit was een gegeven kers op het taart . Zet Stoffel ( of een andere , mocht zelfs nieuwkomer Gasly geweest zijn ) in dezelfde bolide en die wint ook deze saaie race. Op de officiële F1 site staat zelfs :  "Lewis Hamilton has admitted that he deliberately ‘didn’t make it too hard’ for Max Verstappen to overtake him in Sunday’s Malaysian Grand Prix".

Max werd dus de verdiende winnaar maar er waren miljoenen verliezers . De kijkers hebben een race gezien van vier ronden , daarna besliste de toekomstige wereldkampioen dat het goed was zo , met als resultaat dat we met ons allen naar een race dienden te kijken met enkele bakken koffie om niet (terug) in slaap te vallen.

 

Nu maar op naar het pretpark circuit van Suzuka . Hopelijk beleven we daar wat meer fun .

 

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Hamilton heeft niet het uiterste van zijn dienstwagen gevergd zodat de motor ook wat langer meegaat. Dit in tegenstelling tot Verstappen die waarschijnlijk volgende weekend z'n motor weer aan gort draait.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...