Ga naar inhoud


Dowload Portaal gesloten door Duitse Overheid


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei kiekiek:

in hoeverre we anno 2017 nog kunnen spreken van vrijheid op internet, want die wordt steeds verder ondermijnd.

 

Nou vrijheid betekend niet dat je maar andermans intellectueel eigendom te gelde mag maken voor persoonlijk gewin.

Ik kan nog steeds prima mijn ei kwijt op internet. We hebben het hier niet over het oppakken en vastzetten van mensen die zich kritisch uitlaten over een bepaalde regering.

 

aangepast door theparasol
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

1 minuut geleden zei ceesv:

Je verwart vrijheid met misbruik.

 

Nee hoor, misbruik is als het op zeer grote schaal plaats gaat vinden. Vrijheid kan er al zijn als het ´beschikbaar´ is, maar ´nauwelijks bereikbaar´ is, zodat het geen flinke schade kan gaan toebrengen.

1 minuut geleden zei theparasol:

 

Nou vrijheid betekend niet dat je maar andermans intellectueel eigendom te gelden mag maken voor persoonlijk gewin.

 

 

 

Dat ben ik met je eens maar usenet en the pirate bay maken het toch niet ten gelde of heb ik wat gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden zei kiekiek:

misbruik is als het op zeer grote schaal plaats gaat vinden

Klinkt een beetje als vertellen dat je een beetje zwanger bent.

We kunnen hier een lange discussie over voeren, dat is op dit forum al vaker gebeurd, de uitkomst zal zijn, dat jouw opvatting over het overtreden van de wet niet mijn opvatting is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ceesv:

We kunnen hier een lange discussie over voeren, dat is op dit forum al vaker gebeurd, de uitkomst zal zijn, dat jouw opvatting over het overtreden van de wet niet mijn opvatting is.

 

 

Dat klopt ceesv, van jou is bekend dat je je keurig aan de wet wil houden, terwijl anderen wat meer de grenzen opzoeken. Ieder zijn keuze natuurlijk, maar laat de ander in zijn waarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot zover ik het zelf kan beoordelen heb ik in dit draadje iedereen in zijn of haar  (en tegenwoordig niet te vergeten "het") in hun waarde gelaten.

Mijn persoonlijke instelling is het aloude " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook de ander niet".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dit aangepakt word lijkt me logisch maar lachen moet ik wel om sommige reacties.

Iedereen heeft zich hier wel eens schuldig aan gemaakt daarbij de soep word niet zo warm gegeten dan hij opgediend word.

Alsof ze 27.000 users gaan bestraffen uit de meest uiteenlopende landen.

 

 

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De in Duitsland gehuisveste gebruikers hebben daar wel kans op, zo heeft de ervaring uit het verleden geleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rechtsgang in Duitsland is toch iets anders dan de meesten gewent zijn van Nederland.

Het downloaden van niet legale is zeer strafbaar.

het beschikbaar stellen van niet legale kontent wordt bestraft met 500€ per kontent.

er zijn advokaten welke niets anders doen dan torrentsites te doorspitten.

 

of het deze advokaten lukt om een nzb bestand als illegale kontent te laten uitzien is de vraag?

 

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen ze de downloadgegevens van de providers nodig hebben aangezien het downloaden van een .nzb niet strafbaar is lijkt mij.

Ze zullen de .nzb moeten vergelijken met de downloadgeschiedenis van de betreffende user.

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verkrijgen van de IP gegevens in Duitsland is voor een advocaat redelijk eenvoudig.

 

Hij geeft bij de rechtbank aan dat er een strafbaar feit is gepleegd, laat daarbij het betreffende gedeelte van het log zien, en krijgt daarna een machtiging voor het opvragen van de verbindingsgegevens bij de provider.

 

Wat daarna volgt is dat je een voorstel krijgt de schade te vergoeden, en een verklaring te ondertekenen dat je je in de toekomst niet meer in zult laten met die praktijken.

 

Je mag die "schikking" weigeren, in dat geval gaat de zaak naar de rechter.

De ervaring heeft geleerd, dat je daarmee vaak duurder uit bent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In dat geval zou je nog in aanmerking kunnen komen voor een vervolging wegens het deelnemen aan een criminele organisatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...