Ga naar inhoud


Dowload Portaal gesloten door Duitse Overheid


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Als iemand een .nzb download van dat soort websites bewijst dat niet dat hij het content daadwerkelijk gedownload heeft, natuurlijk is die kans groot.

Om dat te bewijzen zullen ze gegevens nodig hebben van de provider.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kuch... de afkorting NNTP staat voor Network News Transfer Protocol ;)

 

Maar idd hele oude standaard en die gaan ze niet "even" verbieden omdat er illegale content mee verspreid kan worden.

Dat staat gelijk aan het verbieden van gebruik van auto's omdat enkelen er ramkraken mee uitvoeren.

Maar ik durf te wedden dat de meerderheid hier de associatie downloaden heeft bij usenet terwijl het een berichten uitwissel systeem is, net zoals de BBS-en van weleer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei kiekiek:

Goed bezig die Duitsers, ze zijn echt hard op weg om een kopie van de DDR en de Stasi te realiseren

met alle respect voor je kritische kijk op een Land waar je blijkbaar niet veel over weet en wel een trauma van hebt overgehouden

dergelijke vergelijkingen zijn op zijn minst "trumpiaans" te noemen

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebruiken van materiaal wat je op internet vindt om zonder te betalen gebruik te maken mag niet is diefstal. 

Maar er moet ook opzet in spel zijn. 

Ik open sat4all.com en daar staan plaatjes op heeft de eigenaar toestemming gegeven om zijn plaatjes te verspreiden? ik kan het niet weten en dus strafbaar zijn door naar sat4all te gaan. 

Het zelfde geldt voor bv YouTube. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen kan hier hypocriet reageren maar ik ben er heel zeker van dat meer dan 50% hier wel een iptv lijntje heeft of heeft gehad of wel eens aan cardsharing heeft gedaan, net zo strafbaar lijkt mij.

Ook heeft het merendeel hier wel eens een filmpje gedownload of wat mp3’s.

Dat forums geld verdienen aan hun users d.m.v. het aanbieden van illegaal content is zorgwekkend.

Dat dit aangepakt word is niet meer dan logisch maar als iemand wat filmpjes download wat verboden is natuurlijk, hoeft hij niet meteen gezien te worden als een grote crimineel.

Iedereen en ik herhaal iedereen heeft zich hier wel eens schuldig aan gemaakt!

 

Of hier veel geld mee verloren gaat ik geloof er helemaal niks van aangezien 99% van de forum users de films toch niet gekocht zou hebben mochten ze niet ter download aangeboden zijn geweest.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei stevie-v:

Iedereen kan hier hypocriet reageren

dus jij beweerd impliciet dat wij hypocriet zijn?

ga buiten spelen alsjeblieft

dan trek je jezelf de schoen maar aan

 

inhoudelijk heb je het ook bij het verkeerde eind daar er wetswijzigingen zijn ingevoerd die een onduidelijke situatie heeft gecorrigeerd

de Nederlandse wetgever heeft zelf een tik op de vingers gehad van Europa en belanghebbende lobbyisten

maar dat is allemaal oud waswater en dus bekend.

 

dus start je eigen herhaald topic over lenen en stelen maar elders

 

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu er duidelijkheid is wat wel en niet mag m.b.t. het downloaden van illegaal content heeft ervoor gezorgd dat je daar niet meer aan meedoet?

Of deed je dat toch al niet ook niet toen het nog een grijs gebied was, vind je het erg dat ik dat niet geloof?

 

Of iets grijs of zwart is op dat gebied verandert echt helemaal niks, het nadeel is enkel dat je er nu misschien voor aangepakt word, de intentie was hetzelfde voor de downloader en de gevolgen voor de filmindustrie ook.

 

Als je echt perfect bent heb je je nooit begeven op dat grijze vlak wie dat wel heeft gedaan en nu fel reageert vind ik ongeloofwaardig en geloof er dan ook niks van.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heb jij dus ook ooit gekozen voor het grijze gebied, waarom eigenlijk je had toch ook even een film die je in je bezit had om kunnen zetten naar .mkv of heb je geen gekochte films in je bezit?

Of jij die film 5 minuten hebt gekeken of niet maakt geen enkel verschil je hebt hem volledig gedownload.

 

Handbrake is daar een prima programma voor en nog gratis ook.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het grijze gebied is er wel eens gedownload door mij.

Sinds een jaar heb ik Netflix, Amazon, Spotify, en voor de vrouw NLZIET daar heb ik ruim voldoende aan.

Amazon ga ik trouwens opzeggen aangezien het aanbod in NL bedroevend is.

Ook heb ik een redelijk ruime collectie originele blurays vooral series.

Dit even ter info nu weer ontopic.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...