Ga naar inhoud


Wie maakt/verzorgt de EIT EPG.


Emekli

Aanbevolen berichten

 

Sinds enkele dagen gaat het fout op NPO1 en andere zenders op de zelfde freq.

De ene dag heb ik twee onvolledige dagen en soms maar vier die wel redelijk oké zijn.

Het heeft niet te maken met het image, heb elders gelezen dat het op alle images is.

Oplossingen nog niet kunnen vinden.

Andere EPG   Plugins zijn via PLi 6.0 niet te downloaden.

 

"Wie maakt/verzorgt de EIT EPG", is dat CD, de omroepen of iets anders?

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier had ik ook last van afgelopen maandag maar nu werkt het blijkbaar weer goed.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei stevie-v:

Hier heb ik ook last van afgelopen maandag maar nu werkt het blijkbaar weer goed.

 

Ja, vandaag is het inderdaad beter, maar nog niet perfect en is lastig als je vanuit de EPG opname's programmeert.

 

Verder dan dit kom ik niet:  https://www.wikiwand.com/de/Event_Information_Table  

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad nog niet echt goed ik neem aan dat het iets is wat van buitenaf opgelost moet worden.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Emekli:

Andere EPG   Plugins zijn via PLi 6.0 niet te downloaden.

 

Ik vind dat nog veel zorgwekkender. Waarom is dat nu weer?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat precies want binnen PLI is toch gewoon de Rytec plug-in te downloaden?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Wie maakt/verzorgt de EIT EPG.

de upstream naar de satelliet wordt door zendgemachtigden van een genormeerde EIT / EPG voorzien

 

dat is het antwoord op de titelvraag

 

problemen met instellen en of ontvangen kan aan image of plugin liggen

bij OpenPli is dat xmltv van rytec

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Epg komt op bepaalde zenders niet goed binnen, alle zenders die op dezelfde transponder zitten als NPO 1 hebben zo nu en dan problem 

Ik heb het dan over de EPG die binnen hoort te komen via de transponder dus niet via een plug-in.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zenderlijst corrupt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenderlijst corrupt daar heb ik nog nooit van gehoord daarbij lees ik op meerdere forums problemen m.b.t. epg op deze transponder dus nee geen zenderlijst probleem.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 23.5 opnieuw scanned maar het probleem blijft, de transponder waar o.a. NPO1 HD zit krijgt niet alle epg binnen hier.

Blijkbaar heb ik niet als enige dit probleem is CD hier het probleem?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben direct even afwezig , oude Nokia GSM naar de vaantjes en ga op stap voor een smartphone  en  dit kan wel wat duren.

Daarna nog configuren met o.a. mp3, mp4 en foto's op de telefoon te zetten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De epg word op sommige zenders van deze transponder beter ingeladen dan op andere zenders van deze transponder.

Sommige zenders op deze transponder hebben nu een vrij volledige epg en bij anders zenders ontbreekt er nog wel wat epg.

Dit probleem ligt bij de leverancier die de epg moet aanleveren ik ben er zeker van dat op mijn box het probleem niet gezocht moet worden.

Enkele mensen in mijn omgeving hebben er ook last van op hun enigma2 box.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, Ik heb dit ook gehad. Afgelopen weekend was er amper volledige EPG beschikbaar voor zenders zoals één enz.

Gisteren bleek 't opgelost te zijn.Probleem dient / diende opgelost te worden door onze provider (TVV, CDS)

Zelf maak ik geen gebruik van een EPG plugin.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt volledig opgelost is het nog niet de epg komt heeeeeel langzaam en op sommige zenders op die transponder onvolledig binnen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...