Ga naar inhoud


Tijdelijk nieuw Basis HD abo voor €9,95/maand


Sprietje

Aanbevolen berichten

Heb maar eens gebeld met de klantenservice, omdat ik al klant ben geldt de aanbieding niet voor mij, maar...........kreeg wel onderstaande aanbieding:

Welkom terug!

Beste klant,

We zijn ontzettend blij dat je weer klant bij ons bent. Dank daarvoor! Jouw Welkom terug-cadeau:

Je kijkt 12 maanden lang voor de actieprijs van €9,95 per maand naar het Basis-pakket

Met dit pakket profiteer je uiteraard volop van de unieke Canal Digitaal-extra's:

  • Overal (interactief) kijken met onze gratis app.
  • Gratis meer dan 100 filmhuisfavorieten on demand.
  • Dagelijkse kijktips van onze tv-goeroes via Facebook of WhatsOnTV.
  • Iedere maand een gratis zender van de maand.

Handig om te weten
Wil je geen gebruik maken van dit aanbod? Laat dit dan binnen 14 dagen aan onze klantenservice weten via 088 - 0038 555 (lokaal tarief). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 21:00. Extra pakketten bestellen of je gegevens aanpassen?

 

Dus ik zit er maar 12 maanden aan vast ipv 24, de extra kaart blijft 5,50€ p/m en dat voor 9,95€ p/m.

Ik ben er blij mee.

Moet er wel bij zeggen dat mijn huidige abbo op 31 januari as afloopt, dus dit aanbod sluit naadloos aan.

aangepast door wanderer
toevoeging

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uur geleden zei pollegazon:

Geldt dit aanbod ook voor Vlamingen?

 

Als dat kon gooide ik mijn TV Vlaanderen basic buiten en nam ik dit en een TV Vlaanderen DVB-T2 abbootje.

 

Heb ik voor quasi dezelfde prijs ook de Nederlandse commerciële zenders in huis.

Ja, ik heb op dit aanbod ingetekend, en krijg zelfs 3 maand korting op de film1 kanalen, en kan binnen de 3 maand gratis de film1 kanalen opzeggen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik al bij ziggo zit.

Ze hadden t abo eerst verhoogd.

Ik dreigen met opzeggen.

Voor hun geen probleem,dus ik naar xs4all toe omdat ik daar toch al glasvezel Internet van had.

Tijd later ik van xs4all over naar ziggo.

Komt er een brief van CD of ik weer abonnee wou worden.

12 maanden voor 9.95 basispakket met fox sport1 zonder éénmalige kosten met de oude smartcard.

Maar die kaart heb ik via marktplaats al verkocht.

Dus vriendelijk bedankt.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...