Ga naar inhoud


verbeterde afstandsbedieningen voor Duo2?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Er zijn diverse (vooral oudere) topics over de slechte afstandsbediening van de Duo2 in omloop.

Die ontvanger is inmiddels toch al enkele jaartjes op de markt, dus zou ik verwachten dat Vu+ toch al bakken kritiek gekregen heeft over die gammele remote... Elke zichzelf respecterende firma zou zijn spare-parts toch moeten verbeteren als er fouten in het origineel zitten zou ik denken.

 

Een beetje naïeve utopie hierboven misschien, maar weten jullie of er voor die Duo2 effectief al een verbeterde afstandsbediening bestaat?

 

Ik weet dat je een Uno remote kan gebruiken, maar als ze goed werkt, vind ik de Duo2 afstandsbediening gewoon veel prettiger werken. Toetsen staan logischer.

 

Bedankt!

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


idem hier.Er liggen er verschillende in d elade.Zelfs ooit geprobeerd te verbeteren via potloodtruck maar de harmony is duizend maal beter

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de toetsen staan logischer?

aha,

luister er zijn zo voorliefdes

maar je hebt wel een nieuw design, die iets anders is als de universele en ook die laat het afweten na intensief misbruik :grin:

p.s.

mijn toetsenbord staat nog in bureau

ook die andere afstandbedieningen, van topmerken sneuvelen

de kip met goude ijeren voor de accessoire markt

aangepast door Tonskidutch
was niet klaar

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er eigenlijk slecht aan de originele ab? Ik heb er nog nooit iets van gemerkt en hij wordt dagelijks tientallen malen gebruikt.

De mijne werkt nl. inmiddels 1 3/4 jaar probleemloos. Was alleen even een paar dagen wennen na de Duo.

Fijn ding.

Switchen tussen de verschillende bekeken en te bekijken zenders onderaan is bv. ideaal.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm...

Bij 10x per dag  kom ik op een kleine 6500 keer gebruikt. Denk dat het heel veel meer zijn.

Probleemloos knopje.

Net als de rest.

Waren er soms een paar maandagexemplaren samengesteld door qua cyclus synchroon lopende Koreaanse dames?

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een alom gekend probleem dat de AB van de duo2 slechte kwaliteit is.Duur betaald en zelfs dezelfde exemplaren vanuit china doen het na een korte tijd niet meer.De oudere AB was van betere kwaliteit zoals deze van de duo.Wordt bij nagenoeg iedereen vervangen door een logitech AB.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik blijkbaar de zgn. uitzondering.:cool:

Het ding is ook vele malen door 1 van de katten van het bureau gemikt maar kan dar blijkbaar ook prima tegen.

 

Heb wel ook een aantal malen gelezen over mensen die na de configuratie van de duo niet konden wennen aan die van de duo2 en geërgerd overstapten op een logitech.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...