Ga naar inhoud


NPO verandert namen van themakanalen


Emekli

Aanbevolen berichten

De titel zegt het al, alleen verandert er voor CD kijkers wel heel weinig.

Hoe het met de kabel is kan ik niet beoordelen hier in Turkije.

Bij CD is het alleen NPO1 Extra, dat NPO Best vervangt.

NPO 2 en 3 Extra, hier verandert er niks, want CD heeft  nog nooit gehoord van NPO Cultura en NPO 101.

 

Het gaat mij niet om het feit of je die zenders wel of niet wilt zien , maar dat je er wél voor betaalt via de belastingen.

Waar CD heel goed in is, zenders, al dan niet gewild door hen zelf, schrappen en er weinig of niets voor terug geven.

De laatste die we als vervanging kregen, C-Music, is wel een topper en ook nog ik UHD, of moet ik nu aan de bril, :mad:.

 

 Kan dit kabinet nu eens die 30 zender verplichting afschaffen en verplichten om alle  door jou betaalde NPO zenders door te geven.

 

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei zeeteefje:

Er wordt alleen betaald voor het maken van programma's en niet voor de distributie daarvan, behalve DVB-T in SD. Aangezien er niet voor wordt betaald kan er dus ook niks verplicht worden en al helemaal niet voor ontvangst buiten de EU.

Een vreemde bewoording.

Via belasting betaal je omroep bijdrage daar zit ook distributie via dvb-t in.

Wil je via een andere provider kijken komen kosten op je af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei zeeteefje:

Er wordt alleen betaald voor het maken van programma's en niet voor de distributie daarvan, behalve DVB-T in SD. Aangezien er niet voor wordt betaald kan er dus ook niks verplicht worden en al helemaal niet voor ontvangst buiten de EU.

Ja, er wordt  betaald voor het maken van programma's, maar als niet iedereen ze kan bekijken, dan klopt er iets niet.Een groot deel van de mensen wordt dan bestolen. En het gaat niet om buitenlanders, maar om de inwoners van NL

Dat ik mee kan kijken is een leuke bijkomstigheif.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Emekli:

De titel zegt het al, alleen verandert er voor CD kijkers wel heel weinig.

Hoe het met de kabel is kan ik niet beoordelen hier in Turkije.

Bij CD is het alleen NPO1 Extra, dat NPO Best vervangt.

NPO 2 en 3 Extra, hier verandert er niks, want CD heeft  nog nooit gehoord van NPO Cultura en NPO 101.

 

Het gaat mij niet om het feit of je die zenders wel of niet wilt zien , maar dat je er wél voor betaalt via de belastingen.

Waar CD heel goed in is, zenders, al dan niet gewild door hen zelf, schrappen en er weinig of niets voor terug geven.

De laatste die we als vervanging kregen, C-Music, is wel een topper en ook nog ik UHD, of moet ik nu aan de bril, :mad:.

 

 Kan dit kabinet nu eens die 30 zender verplichting afschaffen en verplichten om alle  door jou betaalde NPO zenders door te geven.

 

 

Nog EEEEEEEEEEENNNNN keer. Je betaald alleen voor NPO1, NPO2 en NPO3 via de belasting. Dus NIET voor de THEMA kanalen.

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei luisteraar:

Niemand houd je tegen thuis in nl een stream boxje neer te zetten dan kan

je overal je nationale zenders bekijken.

 

Daar gaat het niet om, gewoon in abo i.

p.v. buitenlandse zenders die niet eens op NL gericht zijn.

3 uur geleden zei Mojo:

Nog EEEEEEEEEEENNNNN keer. Je betaald alleen voor NPO1, NPO2 en NPO3 via de belasting. Dus NIET voor de THEMA kanalen.

 

Moet ik hier echt op antwoorden ?, doe gewoon normaal.

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei zeeteefje:

En welke inwoner van Nederland kan ze niet bekijken dan? DVB-T is landelijk dekkend, daarnaast is alles via internet te zien.

 

KPN kijkers, las dit net bij Totaal TV, zou bij alle providers in het basispakket moeten zitten en Canal Digitaal.

 

En nog voor mojo, Nog EEEEEEEEEEENNNNN keer. Je betaald alleen voor NPO1, NPO2 en NPO3 via de belasting. Dus NIET voor de THEMA kanalen.

 

En dit meldt Broadcast Magazine:  Voor NPO 1 Extra is dit jaar 950.000 euro beschikbaar, voor NPO 2 Extra 2 miljoen en voor NPO 3 Extra 1,15 miljoen euro, zo staat in de jaarbegroting van de NPO.

Waar haalt de NPO dit geld vandaan, niet uit de belastingen?.

Volgens jouw redenering plukken ze dit van een geldboom op het Mediapark.

 

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de NPO dan überhaupt iets verkoopwaardigs dan?

Het Nieuws? Sesamstraat? :):) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo gaat ze alle drie in het basispakket aanbieden. Gaat CDS dit goede voorbeeld volgen?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei cheapwatcher:

Ziggo gaat ze alle drie in het basispakket aanbieden. Gaat CDS dit goede voorbeeld volgen?

 

Ik vrees van niet, altijd tegendraads en Joyne is het ook niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...