Ga naar inhoud


NPO Start Plus gaat volgend jaar € 2.95 / maand kosten.


ceesv

Aanbevolen berichten

Helemaal niet de discussie gaat maar in overheidsuitgaven

De potjes worden onderling verschoven .

Hoe je het bekijkt alles komt in 1 pot en ieder

krijgt iets er van NPO AOW bijstand politie enz enz.

De opmerkingen daarboven gingen over de onzin van AOW leeftijd op zulke

stellingen reageer ik ook met onzin.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 uur geleden zei minplus:

Hier kan ik me volledig bij aansluiten.

En het was op grond van voorgaande ervaringen voor mij 100% zeker dat het geld voor andere dingen gebruikt zou gaan worden en ook dat op een gegeven moment voor de publieken weer extra betaald zou moeten worden.

Maar als ik het goed begrepen heb is het voorlopig even afgeblazen voor zolang het duurt.

Ik lees hele andere verhalen sinds vandaag. Velen schrijven online dat sinds vandaag de URLs zijn veranderd en de meeste programmas achter NPO Start PLus zijn gezet en daar moet je dus voor betalen. Dus heel veel wat voorheen gewoon te bekijken was zit sinds vandaag achter de Plus betaal muur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik hoop echt dat de grens eens bereikt wordt dat men het genoeg vindt en er gewoon niet meer voor wil betalen. Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat men tot het inzicht komt dat dit niet de manier is om mensen geld uit hun zak te kloppen...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen klaagt dat tv duur wordt, maar blijft gemakkelijk veel geld betalen, omdat ze het vervolg willen zien van programma x,y,z enz.

Velen zouden laten van eten of andere facturen laten liggen, om hun programma's te zien, en dat weten content aanbieders en de distributeurs, en maken daar gretig misbruik van.

Meninge, me dunkt zou zelfs een abonnement van 100€/maand betalen om wat tv te zien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei wiz:

Ik hoop echt dat de grens eens bereikt wordt dat men het genoeg vindt en er gewoon niet meer voor wil betalen. Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat men tot het inzicht komt dat dit niet de manier is om mensen geld uit hun zak te kloppen...

Ik begrijp er ook niets meer van maar de jongere generatie is schijnbaar heel makkelijk te manipuleren, dus dat is geld in het laatje. Inzicht gaat er waarschijnlijk ook niet komen helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Penthe:

Ik begrijp er ook niets meer van maar de jongere generatie is schijnbaar heel makkelijk te manipuleren, dus dat is geld in het laatje. Inzicht gaat er waarschijnlijk ook niet komen helaas.

Zijn ze dit ingepeperd in school?

In mijn jongere tijd, gingen we kijken of er alternatieven waren ( de een al grijzer/zwarter dan de andere).

Maar als ik de weinige jongeren om me heen zie, halen ze zonder morren en moeite hun portefeuille boven om te betalen.

Als de jongeren meer internet gaan gebruiken om tv te zien, zou het me niet verbazen, dat dit voor de npo een goede extra bron van inkomsten zullen zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...