Ga naar inhoud


Start HD van €10,00 naar €13,00


oliver

Aanbevolen berichten

Van de week een brief mogen ontvangen van Canal Digitaal waarbij ze zo blij zijn met ons als lange klanten en onze korting nog even willen verlengen. Echter gaat het nu wel om minder korting, want tja. Toevallig komen we nu uit op €13,00. Ik gok dat dit beetje zal komen door het FOX Sports verhaal. Je wilt geen sport, dan betaal je 3 euro meer.

 

Voor de liefhebbers de brief als bijlage ...

canaldigitaal.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites


En daarom heb ik ook opgezegd. Ondanks abonnement niet alles kunnen zien vanwege 3 coderingen. Geen Sport dan €3 meer betalen als straf. Ze kunnen mijn rug op!! Meteen opgezegd en terug naar Ziggo..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het nieuws is al een paar weken oud, we gaan die discussie niet hier nog een keer over doen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...