Ga naar inhoud


Ziggo gekraakt


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Mensen, mensen, denk nou toch eens na! De wereld draait niet alleen om de centen. Er is ook nog zoiets van waarde als cultuur en wetenschap. Filosofie en theologie. Wil je nu acht dat ons leven zo ver verschraalt dat we alleen nog maar daarnaar mogen kijken waar een grote meerderheid naar kijkt? Ik heb die verschraling op het platteland van de VS meegemaakt. Mensen die werkelijk nergens nog iets vanaf wisten omdat je alleen in de grote steden wonend nog iets anders dan "hee-haw" (een destijds bij heel simpele mensen populair boeren-country en Western programma) te zien kreeg. Zoiets moet je echt niet willen. In Nederland is het aanbod aan programma's waarbij je je hersens eens goed moet gebruiken en/of waar je belangrijke kennis van kunt opdoen al zo enorm geslonken. Omroep is niet alleen entertainment, het is ook en vooral een bron van educatie en cultuurverbreiding. Luie mensen mogen zich daaraan onttrekken, da's best, maar de mogelijkheid ernaar te kijken wegnemen is het steeds dommer worden van een bevolking. En geloof me, daar is NIEMAND bij gebaat.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites


Haal alleen theologie weg en we zijn het eens ;)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2018 om 13:23 zei T90user:

Mensen, mensen, denk nou toch eens na! De wereld draait niet alleen om de centen. Er is ook nog zoiets van waarde als cultuur en wetenschap. Filosofie en theologie. Wil je nu acht dat ons leven zo ver verschraalt dat we alleen nog maar daarnaar mogen kijken waar een grote meerderheid naar kijkt? Ik heb die verschraling op het platteland van de VS meegemaakt. Mensen die werkelijk nergens nog iets vanaf wisten omdat je alleen in de grote steden wonend nog iets anders dan "hee-haw" (een destijds bij heel simpele mensen populair boeren-country en Western programma) te zien kreeg. Zoiets moet je echt niet willen. In Nederland is het aanbod aan programma's waarbij je je hersens eens goed moet gebruiken en/of waar je belangrijke kennis van kunt opdoen al zo enorm geslonken. Omroep is niet alleen entertainment, het is ook en vooral een bron van educatie en cultuurverbreiding. Luie mensen mogen zich daaraan onttrekken, da's best, maar de mogelijkheid ernaar te kijken wegnemen is het steeds dommer worden van een bevolking. En geloof me, daar is NIEMAND bij gebaat.

Ja ja, mensen en nadenken. 😬

 

Nee mijn beste T90user, we moeten allen materialistisch worden, want amerikaanse cultuur.

We moeten elkaar bestrijden om elk tientje en we moeten allen hebzuchtig worden cq elkaar bedrijfsmatig vernietigen....want, amerikaanse bedrijfscultuur.

Oppervlakkigheid, gevoelloosheid en bovenal zelfverrijking!!! Dát moet de boventoon gaan worden, want amerikaanse cultuur en massacontrole.

Allen verslaaf aan facebook, whatsapp, google, amazon en de meeste idioten slikken dat maar al te graag... want tenslotte komt dat uit amerika dus moet het wel goed zijn. (ja ik noem idioten, keihard..wordt maar een keertje wakker)

Onze kinderen worden bestookt met amerikaanse jeugdprogramma's, waarbij materie de boventoon voert en wij laten dat maar al te graag aan onze kinderen zien...want..

Ouders laten zich gijzelen door hun kinderen, die niet meer tevreden zijn met een iphone 6, want ze willen minimaal een iphone 8 omdat ze anders ineen amerikaans sociaal isolement komen... Ach, vakantie en ontspanning kan ook op de veluwe in plaats van een ander land bezoeken, dus kom maar op met die iphone van 1000 euro.. Oh 3 kinderen, dan gaan we volgend jaar gewoon met de tent op vakantie.

..had ik al verteld dat deze producten uit amerika komen?

 

Nee, mijn beste T90user, mensen denken niet na..

Whatsapp wat is overgenomen door Facebook.. Consequenties? Als een bedrijf maar genoeg betaald krijgen ze alle informatie die facebook via haar -niet nadenkende- gebruikers in handen krijgt en maakt het bedrijf vrolijk misbruik van de naieve goedwillende mensen.

Zuckerberg betaald flink aan een commissie, hangt een lulverhaal op voor het grote publiek en komt er mee weg.

Er loopt een bot mee, scannend naar kernwoorden en je whatsappgesprekken worden door menselijke medewerkers doorgespit.

 

Google? Gmail? Had ik al iets verteld over een bot die meeloopt op de servers, scannend op kernwoorden enz enz... er komt een fysiek persoon vrolijk meelezen met jouw mailberichten.

Daar heb je immers zelf akkoord voor gegeven, dus het gebeurd legaal.. WANT NIEMAND LEEST DIE DISCLAIMERS!!!

Dogma's als " ik heb niets te verbergen" en " ze weten toch al alles" word massaal nagepraat..

Oh, hoor ik iemand iets roepen over "onzin"?? Serieus? Kijk in de spiegel en je ziet de grootste eikel die aan een boom hoort te hangen.

Mensen denken niet na, dat zijn kudde dieren..

..en amerikaanse bedrijven die daar gretig misbruik van maken.

 

 

aangepast door drz
typo

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...