Ga naar inhoud


Ziggo gekraakt


ronaldsl

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Goed, volgens de persberichten vandaag zijn de heren veroordeeld, heeft de officier de pluk ze wetgeving toegepast, en ligt er nog een rekening van Ziggo voor gederfde inkomsten klaar.

 

Bezint, eer ge begint met zulke fratsen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden zei ceesv:

Goed, volgens de persberichten vandaag zijn de heren veroordeeld, heeft de officier de pluk ze wetgeving toegepast, en ligt er nog een rekening van Ziggo voor gederfde inkomsten klaar.

 

Bezint, eer ge begint met zulke fratsen.

En voor ziggo hopen, dat ze geen kei moeten vlaaien. Begrijp je dit (plat) vlaamse uitdrukking?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Natuurlijk.

In Nederland hebben we het over kale kippen.

Vandaar de pluk ze wetgeving.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 17:09 zei ceesv:

Ik reageerde op deze posting met deze tekst, voorzien van een emoticon.

 

Gij zult niet stelen, de overheid duld geen concurrentie!-_-

 

Opruiend? Er zijn staatsrecht geleerden die het daar mee eens zijn.

Iedereen heeft recht op een mening, dus ook jij.

 

 

In mijn studie Nederlands recht ben ik die staatsrechtgeleerden eerlijk nooit tegengekomen. Klinkt ook uitermate amateuristisch, of ga jij de plaats van die "stelende overheid" innemen door dingen als een stukje snelweg en een stukje brandweerkazerne, politiebureau en universitair ziekenhuis ongeorganiseerd even te helpen meebouwen?  Met of zonder emotikoontje blijft zo'n zin natuurlijk wat het is, namelijk volslagen hersenloze onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Natuurlijk.

In Nederland hebben we het over kale kippen.

Vandaar de pluk ze wetgeving.

Stel dit voor in belgie.

ik krig een schadeclaim van bvb 90.000€.

ik kan dit in mijn leven nooit betalen.

wat doe ik, ik ga in collectieve schuldenregeling.

na 7 jaar, ben ik schuldenvrij, en kan ziggo achter zijn centjes fluiten. Heb ik maar bvb 25.000 betaald, wordt de rest kwijtgescholden.

enkel zien, dat ik na csr binnen de 5 jaar geen erfenis krijg.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
53 minuten geleden zei T90user:

Met of zonder emotikoontje blijft zo'n zin natuurlijk wat het is, namelijk volslagen hersenloze onzin.

Is ondertussen in Nederland een algemeen gebezigde uitspraak.

Ongeveer 29.400 resultaten (0,47 seconden) 

https://www.google.com/search?q=gij+zult+niet+stelen+de+overheid+duldt+geen+concurrentie&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2018 om 23:46 zei ceesv:

Is ondertussen in Nederland een algemeen gebezigde uitspraak.

Ongeveer 29.400 resultaten (0,47 seconden) 

https://www.google.com/search?q=gij+zult+niet+stelen+de+overheid+duldt+geen+concurrentie&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

 

 

Nooit eerder gehoord, maar "het volk heeft altijd gelijk"?  Geen erg sterk argument om je achter te verstoppen, vind je wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎6‎-‎2018 om 20:24 zei blitz10:

Gewoon een x bedrag per zender betalen en natuurlijk zelf bepalen welke en het aantal zenders

 

Daar zit juist het probleem, de zenders leveren geen losse zenders aan een provider en mogen van de zender dus alles of niets doorgeven.

 

Daarbij denk ik dat je uiteindelijk meer kwijt bent als je per zender kan betalen dan dat ze allemaal in 1 pakket zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk vind ik het best goed geregeld bij Ziggo en Canal Digitaal. Een basis en een extra aanbod. Wat ik wél graag zie is dat je bv alle Discovery kanalen in een pakket zet en niet verdeeld over...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei luisteraar:

Ik weet ook waarom dan krijgen veel zenders geen afnemers/kijkers dan kunnen

ze sluiten

Ik zou dit systeem goed vinden. Dan zouden ze keihard moeten knokken, om de kijker te winnen, en hen niet te pesten, zoals nu.

dan zouden alleen de sterkste en beste het overleven, en ze zouden het niet kunnen permitteren ouwe rommel 35X te hertonen, met 50X op dezelfde avond dezelfde reclame te tonen.

vindt de kijker het niet goed, sorry, maar de stekker eruit dan maar.

nu zijn ze beschermd door de 30 basis en must carry statuut, en kunnen ze de grootste rotzooi uitzenden en een rondje kijker pesten permitteren, ze hebben alvast zeker een inkomsten voor doorgifte.

ik moet ook geen brood of 5 pistolets kopen bij de bakker eer ik een taart kan kopen.

dit moet ook zo bij televisie aanbieders. Bij film1 aansluiten, zonder eerst voor al die rommel te betalen.

dat zijn geen commerciele zenders, maar verplichte abonneezenders, als je iets meer wil zien, en beschermd alsof het een bedreigde diersoort is.

afvoeren die handel!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een utopie.

Kijk hoe het met de voetbal zender is gelopen, iedereen betaalt nu verplicht 3 euro voor Fox.

Die 30 zenders in het basis pakket beschermt op dit moment de consument.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei luisteraar:

Tegen wat wordt de consument beschermt door die maatregel ?

Dit wordt ons voorgelogen, de enige die daarvan profiteert zijn die commerciele pretzenders.

en die voetbalzenders, dat ze die gewoon de deur wijzen, geen voetbaltax.

fox zal moeten plooien, als ze nog kijkers willen, of er komt een bericht van iets van:

fox verlaat benelux vanwege te weinig kijkers.

moeten ze maar minder geld aan die voetballers geven.

door die verplichte 30 zender regel, ben ik per jaar 12X20€ ( ongeveer) kwijt.

met dit geld, kan ik toch al het een en andere doen, andere zenders steunen, die me niet om de 7 minuten reclame door mijn ... duwen!

maar ja, zolang die pretzenders blijven, zal de aanbieders last hebben van zwart of grijskijkers?

maar mogelijks komt er licht aan het eind van die tunnel. Film1 kan je al appart zien via het net, en die andere zender ook.

een nadeel van die zender, geen app, en enkel ideal betalingen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2018 om 16:22 zei Psychosammie:

Ik niet. Je hoeft namelijk niet te kijken!

Bevalt het niet dan neem je het toch gewoon niet? 

 

de rest van " de discussie " er met de haren bijgesleepte kolder is boosheid en onvermogen.

ZIGGO - VODAFONE (is het) maakt geen programmering ze geven alleen door waar jij abonnee voor betaald

 

betaal je niet dan zie je ook geen pulpzenders

aangepast door Tonskidutch

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...