Ga naar inhoud


Ziggo gekraakt


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Nee? Moet je GTST en B&B eens weghalen bij mijn vrouw :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zijn maximale straffen he.. Je moet Ziggo wel voor miljoenen aan inkomsten hebben onthouden om die straf te krijgen.

 

Dat een groep mensen zo'n cardshare abo neemt betekent nog niet dat als ze geen mogelijkheid hadden voor zo'n illegaal abo ze ook daadwerkelijk het dure pakket van Ziggo hadden afgenomen. Waarschijnlijk juist niet. Als je het geld er voor over hebt omdat je zo'n pakket echt wilt kijken (Sport/Films etc.), dan ga je waarschijnlijk voor een echt abo. Deze mensen gingen voor de el cheapo oplossing met het bijbehorende risico.

 

Het is dus maar de vraag hoeveel Ziggo aan omzet is misgelopen. Maar goed, dat maakt geld verdienen aan iemand anders z'n dienst niet minder strafbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ziggo meent 1 1/2 ton Euro te zijn misgelopen.

 

Naast het strafrechtelijke traject, zullen ze ook nog een procedure van Ziggo tegemoet kunnen zien om dat bedrag aan Ziggo af te tikken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gij zult niet stelen, de overheid duld geen concurrentie!-_-

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat ik in hoofdzaak een nieuws-zender-kijker ben. Die zijn nagenoeg allemaal FTA en zullen dat beslist wel blijven. Daarnaast de eveneens FTA Duitse publieke zenders dus voor mij valt er niets te behalen met illegale spelletjes spelen. Amerikaanse films en series lijken allemaal op elkaar en zijn zo voorspelbaar dat ik er mijn tijd niet aan verdoe. En aan sport heb ik altijd een bloedhekel gehad, zo ongelofelijk saai....

Overigens, als ze het over krakende Groningers hebben... misschien houdt dat verband met hun krakende huizen? De TV in harmonie brengen met de gaswinnings schade? 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo. Maar de meesten hebben een basis abo. Die staan dan ook op je extra kaarten. De meesten willen alles. Dus de Film,Sport en roze kanalen.. Daarom floreert de cardsharing..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ja de florerende business is geen reden om eraan mee te doen en ook niet zulke onwaarheden op nieuwsberichten te plaatsen

waar heel andere redenen voor bestaan anders dan die fout geïnformeerde journalisten

het kraken is een kul / kolder verhaal waar men heel bewust analyseert c.q. analyses op loslaat ter lering ende vermaak van Ziggo-Vodafone

 

die gasten worden enkel slimmer van de reacties op het zogenaamd nieuws topic

ook betreffende de aantallen en adressen die de berichten erover lezen

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goedkoper, dus aanlokkelijk.

Ooit eens getest wcs, en conclusie was en is nog steeds:

Niets gaat boven een eigen smartkaart!

Ik zie ook graag filmkanalen. In België te duur, dus bij cd dan maar en genoegen nemen dat de meeste in SD zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

eerlijk laat de hobby mensen gerust ook als het een groepje van 2O man is , maar als het echt om 1000 mensen te bedienen en er puur winst mee maken ok dan mogen ze hun pakken , maar als er een groepje alles bijmekaar zet en alle abbo betaalt worden en gedeeld tussen hun dan vind ik het persoonlijk niet erg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...