Ga naar inhoud


Ziggo gekraakt


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Op 12-7-2018 om 02:02 zei ilseonline:

Door ontvangt via de schotel kan het niet gecontroleerd worden, wat Canal Digitaal heeft gedaan is het zo dicht mogelijk getimmerd te maken, soms door een software update onder het motto, dan werkt je ontvanger beter, erg geloofwaardig is dat niet

je vergeet dat je naast een satelliet one way ontvangst gewoon aan internet hangt dus via de omweg is het "two way"

 

Waar mee Kanaal Digitaal en Ziggo van die two way situatie dankbaar gebruik maakt inzake het opsporen van cardsharing intern en extern...

 

Om te geloven dat je achter je routertje veilig bent tegen de afluister praktijken die bepaalde providers laten verrichten is naïef.

 

Het opsporen wordt, zoals maar weer gebleken is, door intriganten aangegeven en per ICT geanalyseerd.

 

je bent wel bekend met de royementen van diverse abonnee houders in 2014?

dan lees dat nog maar eens na

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei ilseonline:

Als ik lees hoeveel hobbyisten hier bezig zijn om een kaart intern te delen, dan zijn er heel wat die de voorwaarden overtreden.

Maar dat maakt het nog niet minder strafbaar.....?

 

Wat ik lees is dat jij klaagt over de belastingen etc. In Nederland kom je daar niet onderuit. Ik woon al jaren in een land waar je daar wel onderuit kan komen als je wilt. Ik betaal al mijn belastingen daar echter. (Voor mij was het een andere reden om daar te gaan wonen)  Maar je kan duidelijk de invloed zien van het ontbreken van belastinginkomsten van de regering...

 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2018 om 08:12 zei Tonskidutch:

je vergeet dat je naast een satelliet one way ontvangst gewoon aan internet hangt dus via de omweg is het "two way"

 

Ik heb mijn satelliet ontvanger niet aan het internet hangen, wordt een beetje dat "two way" bij mij.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2018 om 08:20 zei Big fellow:

Maar dat maakt het nog niet minder strafbaar.....?

 

Dat bedoel ik, maar daar wordt hier gewoon over gesproken i.v.m. dat men vindt dat ze te veel voor het abonnement betalen. Het maakt mij niet uit wat en hoe iemand het doet, ik vindt het ook best prijzig.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich vallen de prijzen in NL nog mee als je het vergelijkt met UK,DE. Alleen TVV is goedkoper (maar die hebben bijna geen zenders). Wat mij veel meer stoort is dat je voor je abo uitsluitend óf herhalingen kijkt óf allemaal dezelfde reclame kijkt in een hoeveelheid/frequentie waar een kudde Preszwalski paarden de hik van krijgt.

 

Ik blijf persoonlijk van mening dat de NPO op ieder platform gratis moet zijn (we betalen er immers belasting voor. Ergo: er is al voor betaald)

De commerciëlen dienen uit reclameinkomsten betaald worden. Dus waarom de kijker daar apart tóch voor moet betalen is mij een raadsel.

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In belgie, betaal je, je blauw voor die 55x dezelfde reclame op iedere zender per avond, en zaken tonen, die ik als kind al gezien heb.

de zomermaanden zijn het ergst.

en al die zogenaamde wedstrijden, waar ik de grootste ??? Bij heb hoe juist zoiets verloopt.

en kookprogramma’s vliegen rond je oren.

stelen mag niet, maar als je maar zo’n brol meer ziet, is het aanlokkelijk om te gaan “stelen”.

de overheid is ook zwaar verantwoordelijk voor dat “stelen”, je moet eerst de volle prijs gaan betalen voor 30 verplichte rommelzenders en dan kan je pas betere tv zien.

Schrap gewoon die 30 basis zender regel, en laat toe abonneren per zender!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sattv4iedereen:

de overheid is ook zwaar verantwoordelijk voor dat “stelen”, je moet eerst de volle prijs gaan betalen voor 30 verplichte rommelzenders en dan kan je pas betere tv zien.

Schrap gewoon die 30 basis zender regel, en laat toe abonneren per zender!

 

Hier ben ik het volledig mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet. Je hoeft namelijk niet te kijken!

Bevalt het niet dan neem je het toch gewoon niet?

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, om de zenders te kunnen kijken die ik wel wilt zien dien je ook te betalen voor zenders die je helemaal niet wilt bekijken, als ik winkelen ga koop ik de spullen die ik wil zonder ook voor zaken te betalen die mij geen reet kunnen schelen, dat men deze zaken opdringt is oneerlijk en dat moet stoppen, velen haken voor lineair steeds meer af, al ze dit niet gaan inzien kunnen ze over bepaalde tijd de deuren gaan sluiten, ingrijpen dus.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die verplichte 30 zenders zijn zo slecht nog niet.

Wanneer je die schrapt is de consument helemaal vogelvrij en krijg je alleen nog maar pulpzenders te zien.

Dan bepaalt alleen nog de commercie het aanbod.

 

Dat is de andere kant van de zaak.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ervaringen uit het verleden hebben geleerd dat daardoor de prijs fors gaat stijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@all

gaat het nu nog over het onjuist nieuwsbericht dat Ziggo gekraakt is, of over ditjes en datjes ???

dus heel veel meningen van persoonlijke aard die elke keer weer herhaald worden als een onvrede met de zakelijke abonnementen van TV - Providers

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje top offic, maar zenders gaan welliswaar via het internet ook hun uitzendingen verzorgen.

zoals @ceesv zegt wel duurder, maar toch goedkoper, als je maar een zender of 3 ziet.

als ziggo en anderen door de wetgeving die 30 zenders moeten aanbieden, gaan misschien binnen onbekende tijden geen berichten moeten komen, dat tv aanbieders hier ziggo gekraakt of ermee gepirateerd wordt, omdat ze hopelijk binnenkort niet meer bestaan, niet in nederland en vooral hopelijk in belgie!

hopelijk maakt het de wetgever het zo moeillijk, dat ze de duimen moeten leggen, omdat bijna niemand nog voor die pulp 20€/maand wil betalen, zwijgend over die voetbaltax, waar je niks aan hebt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...