Ga naar inhoud


VU Duo 4k open pli 7 lcd4linux


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedemorgen vrienden

Kan het zijn dat omdat de pli 7 nog in beta versie is ik problemen heb met LCD4linux ik probeer via de webinterface bepaalde instellingen te doen en zie daar het scherm switchen, maar zie het niet terug om het scherm van de Vu duo 4k (mooi ding trouwens).

En weet iemand toevallig hoe ik  lcd type 1 moet zetten in de instellingen nu heb ik hem staan op intern box skin lcd maar volgens mij klopt  dat niet

 

groet vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mijn leverancier is er nog geen goed werkende open pli versie voor deze ontvanger. Vandaar dat zij alle boxen afleveren aan klanten met VTi.  

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Noordzee:

Volgens mijn leverancier is er nog geen goed werkende open pli versie voor deze ontvanger. Vandaar dat zij alle boxen afleveren aan klanten met VTi.  

 

 

Ik wil geen onnodige discussie uitlokken.

De leverancier verkoopt onzin.

vti openpli openatv .... images worden gemaakt op  sourcen

zoals de fabrikant ze als opensource aanbied.

m.a.w. alle images zijn gelijk voor de werking met de hardware

Natuurlijk kunnen de image bakkers achterlopen op de source van

producent en indirect enigma2

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gezien de problemen van vriendje Stokvis is het advies van de handelaar ter harte te nemen.

Of luisteraar de betreffende ontvanger bezit en er ervaring mee heeft is een niet door hem beantwoorde vraag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 uur geleden zei Vriendje Stokvis:

Kan het zijn dat omdat de pli 7 nog in beta versie is ik problemen heb met LCD4linux ik probeer via de webinterface bepaalde instellingen te doen en zie daar het scherm switchen, maar zie het niet terug om het scherm van de Vu duo 4k (mooi ding trouwens).

En weet iemand toevallig hoe ik  lcd type 1 moet zetten in de instellingen nu heb ik hem staan op intern box skin lcd maar volgens mij klopt  dat niet

Even om duidelijk te zijn, dit is het onderwerp.

Geen off-topic reacties a.u.b.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg je even niet Cees  (zal wel aan mij liggen)

Mijn stelling is er zitten hier een hele boel mensen die die ontvangers en daarbijbehorende plugins van haver tot gort kennen beter dan ik 

IK heb het op al mijn ontvangers  altijd voor elkaar gekregen met lcd4 linux, dus daarom was mijn vraag kan dat aaan de beta van pli 7 liggen?

Maar even goeie vrienden als je het niet weet hoor dan zoek ik verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vriendje Stokvis, ik herhaal je vraag om aan te geven wat het onderwerp is.

Er begon een off-topic discussie over een ander onderwerp, die reacties zijn verwijderd.

 

Op dit moment zijn er 3 reacties:

8 uur geleden zei Noordzee:

Volgens mijn leverancier is er nog geen goed werkende open pli versie voor deze ontvanger. Vandaar dat zij alle boxen afleveren aan klanten met VTi. 

 

8 uur geleden zei luisteraar:

Ik wil geen onnodige discussie uitlokken.

De leverancier verkoopt onzin.

vti openpli openatv .... images worden gemaakt op  sourcen

zoals de fabrikant ze als opensource aanbied.

m.a.w. alle images zijn gelijk voor de werking met de hardware

Natuurlijk kunnen de image bakkers achterlopen op de source van

producent en indirect enigma2

Luisteraar, die toegeeft, dat het aan het image kan liggen, maar niet uit ervaring met deze box reageert.

En Jürgen, die daarop reageert.

4 uur geleden zei Jürgen:

@luisteraar heeft in de regel GEEN één van de ontvangers in zijn bezit waar vragen over gesteld worden en hij erop reageert..

Verder begon Luisteraar een of-topic onderwerp wat geen informatie bevatte over je vraag, en weer een off-topic reactie op luisteraar, deze zijn verwijderd.

 

Ten aanzien van je vraag, in het algemeen kan je met een Beta versie van software tegen problemen aanlopen.

De opmerking van Noordzee, die van een handelaar informatie heeft over deze ontvanger is zeker ter harte te nemen.

VTi installeren en je tests doen geeft duidelijkheid, werkt het dan wel, weet je dat Pli7 Beta nog niet volledig werkt op deze ontvanger.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...