Ga naar inhoud


spraakmakende of invloedrijke personen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei drz:

Dat is een optie, maar ik kan niet zo goed genuanceerd schrijven. Mijn schrijven komt vaak hard, bot en agressief over terwijl ik dat in het echte leven absoluut niet ben.

Dan zou er een legertje corrigerende schrijvers aan te pas moeten komen om alles te nuanceren 😂

Dat was ons nog niet opgevallen 🤮,  maar je avatar pleit je vrij, zo´n Dr titel heb je gekocht of is je verleent door de universiteit van Madurodam of Legoland. Linkse fascisten, een contradictio in terminus, maar dat laatste gaat je vast boven de pet. Heb je de lagere school met goed gevolg wel afgemaakt?

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei moonchild:

drankje en popcorn staan hier klaar........

heb een mais intolerantie...

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei waterpas:

heb een mais intolerantie...

Volgens mij ben je wel voor meer zaken intolerant.. 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei drz:

Volgens mij ben je wel voor meer zaken intolerant.. 😂

Geloven is de domste manier van weten, maar daar staat de universiteit van Madurodam ook om bekend, houd moed en schrijf je eigen dissertatie.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei waterpas:

Geloven is de domste manier van weten, maar daar staat de universiteit van Madurodam ook om bekend, houd moed en schrijf je eigen dissertatie.

Heb je er nu echt een woordenboek bij gepakt om mij te overweldigen met niet alledaagse woorden? Serieus?

Enne, over geloven gesproken.. Geloof jij nu echt dat ik een Dr. ben in de Z-kunde? Heb je er wellicht bij stil gestaan dat mijn avatar en nickname misschien net zo bedacht zijn als die waterpassende hond, waarvan ik mij afvraag of jij nu de waterpas bent of de hond.

Aangezien jij jezelf niet echt rechtlijnig profileert, kunnen we concluderen dat het passende antwoord hem in de afbeelding zit. ;)

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...