Ga naar inhoud


spraakmakende of invloedrijke personen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • 4 weken later...
22 uur geleden zei Tripleboy:

Gelukkig bestaat hier de "Vrije Meningsuiting" , een verworven recht.

Waar is "hier"? Gaan we het hebben over een bepaalde religie uit het midden-oosten, dan kost dat je kop.

Ben je voorstander van zwarte piet, dan kost het je kop!

..Zal ik nog even doorgaan?

Zolang de links-fascisten momenteel een opmars maken in de Nederlandse politiek, gaat het hard achteruit met de vrijheid van meningsuiting!

Zodra een individu een ander geluid laat horen anders dan wat de schreeuwlelijkers roepen, dan word deze gedemoniseerd, afgebrand of in het ergste geval vermoord.

 

We hebben geen vrije meningsuiting meer in dit land, dat is dood!

  • Bedankt 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, leuk wat de wet zegt, alleen weet inmiddels iedereen dat extremisten zich niet aan de wet houden en dat geweld altijd nog een middel is om de zin door te drijven.

De wet is er alleen voor beschaafde mensen, de holbewoners staan buiten de wet en krijgen doorgaans hun zin.

 

Zolang zielepoten met een verwrongen geest een podium krijgen bij programma's als DWDD en meer van die vuilnis op tv, zijn er altijd nog van die geestelijke zwakzinnigen die deze lieden serieus nemen.

Neme Simone Simons, prem radhakishun, quincy gario, Martijn Koning, Jan Jaap v/d Wal, Erik van Muiswinkel en ga zo maar door.

..vooral die laatste is een hypocriet van de bovenste plank. Als anti zwarte piet activist heeft hij wel tegen riant salaris jaren lang de hoofdpiet gespeeld en nu hij zijn zakken heeft gevuld is hij opeens "tegen".

 

Het zijn overigens de volgers van deze lieden die tot geweld over gaan, dit zijn slechts de aanstichters.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een optie, maar ik kan niet zo goed genuanceerd schrijven. Mijn schrijven komt vaak hard, bot en agressief over terwijl ik dat in het echte leven absoluut niet ben.

Dan zou er een legertje corrigerende schrijvers aan te pas moeten komen om alles te nuanceren 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...