Ga naar inhoud


BBC 1 en 2 na de Brexit alleen via de satelliet?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator
2 uur geleden zei luisteraar:

Geen pascontrole hokjes bij de euro tunnel

Niet volgens Luisteraar.

 

Naar mijn ervaring...

Bij de veerboten en de Eurotunnel wordt je al jaren aan de Franse kant door Engelse Douane beambten op je paspoort gecontroleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paspoort hoeft niet,zolang er nog geen Brexit is.

Een ID-kaart volstaat.(ik ben 2 jaar terug naar het VK gevlogen,maar zowel op Schiphol als in Manchester volstond deze kaart en dat had ik al van tevoren uitgezocht.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de grens duitsland - denemarken moet je ook rekenen met controles... Gelukkig maar!!!

Ik zeg niet dat dat de criminaliteit helemaal stopt, maar controle is goed, en het belang van je land en van jezelf.

 

Discovery heeft al jaren een kantoor in Stockholm, terwijl vroeger alles vanuit London geregeld werd... maar lang, lang voordat de plannen zelfs maar geopperd werden om uit de eu te treden, is dat kantoor opgericht....  Ik vermoed dat er toch andere redenen een grote rol spelen.

En het ontwijken van belastingen is alleen maar goed... dat doet iedereen,  als je de gelegenheid hebt.... niemand betaalt graag "te veel", en zolang je geen strafbare feiten uitvoert, is het gewoon OK.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2019 om 08:12 zei Sverige:

moet je ook rekenen met controles... Gelukkig maar!!!

alsof je de criminaliteit daarmee een regel voor kunt schuiven

 

je moest eens weten hoeveel drugs gebruikers en gerelateerde criminaliteit en sociale misstanden dat het met zich brengt en in Århus of København plaats heeft

 

maar daar ging het niet over, de BREXIT kan ook voor de doorsnee BBC Televisie liefhebber grote gevolgen hebben

en dat beseffen de mensen bij de BBC ook die hun producten internationaal vermarkten en per licentie voor doorgeven en uitzenden verkopen

inmiddels beseffen ook de mensen die niet op het referendum gingen stemmen hoe dom dat was

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Tonskidutch:

inmiddels beseffen ook de mensen die niet op het referendum gingen stemmen hoe dom dat was

Daar ben ik niet zo zeker van...

Wel of niet gaan stemmen is een eigen keuze... dat is democratie...  en misschien was de overwinning voor de Brexit wel veel groter geweest als iedereen gestemd had.

Velen, waaronder ikzelf zien Brexit als herovering van de zelfstandigheid...  en de tijd zal leren of het beter gaat of toch niet?

Veel mensen zijn geindoctrineerd door de EU propaganda... vergeet dat niet. Ik dacht altijd dat jij je ook niets liet wijsmaken ondanks dat ze bepaalde onzin 10x herhalen op de tv...

 

En zoals al eerder daar anderen gemeld is, de BBC heeft niet meer of minder kansen om in het buitenland bekeken te worden door de Brexit.

Dat hangt gewoon af van afspraken met het betreffende kabelbedrijf... 

Helaas is het een feit dat in heel veel landen er geen of erg weinig buitenlandse publieke omroepen te zien zijn.

Hie kleiner het land hoe meer kans je hebt... Een positieve uitzondering is altijd Zwitserland geweest...  Ik ben altijd aangenaam verrast als ik in Zwitserland ben, en daar dan naar het uitstekende aanbod op de Kabel mag kijken.....  Voor zo een aanbod zou ik ook bereid zijn om me te abonneren....

Als men zou willen zou de EU iets positiefs kunnen betekenen voor TV kijkende mensen die graag over de grens kijken, en een satelliet pakket oprichten met de publieke zenders van de europese landen... verplicht voor eu landen om mee te doen, vrijwillig voor neutrale staten die ook willen participeren...

In principe zou het pakket FTA moeten zijn, maar zelfs een kleine bijdrage zou geen enkel probleem mogen zijn voor een groot succes!

 

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lang ik kan herinneren was bbc op de kabel nog

voor de EU en EG zie daarom het zogenaamde probleem niet.

Dat de EU regels buitensporig raken vind ik van wel.

Iets wat vroeger normaal was tussen de Europeese landen wordt

nu belemmert door de regels.

Ik moet de EU niet vergruizen het heeft ook voordelen gebracht

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...