Ga naar inhoud


BBC 1 en 2 na de Brexit alleen via de satelliet?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Gelukkig is TotaalTV een geweldig journalistiek gebeuren... Proest!!!

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Voorlopig is het een hoog gehalte "indien" "als" dan....

 

Bij een Brexit zonder verdrag zullen deze zaken apart onderhandeld moeten worden.

Het probleem zit meer in Europa, dat voor ons bepaald heeft wat we wel en niet mogen zien op de kabelnetten.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog wel dus. Er wonen best veel Britten in Nederland. Zou zomaar een nieuwe markt kunnen worden voor de schotelbranche.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk regelmatig op BBC 1 en 2 via Ziggo.

Maar het geluid hiervan komt loei en loei hard binnen en is met de AB niet in te regelen.

Heb dit ruim een jaar geleden bij Ziggo al eens aangemeld, maar daar is tot heden niets meegedaan.

Daarvoor, dus ruim twee jaar geleden hadden de Duitse zenders het zelfde euvel; is ook niets meegedaan.

Tot ik een keer in mijn slof schiet en heel de zaak opzeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Open daarvoor een eigen topic, hier gaat het over BBC na de Brexit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hetgeen aantoont, dat het geen Engels probleem is maar een EU probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Als de Engelsen de EU verlaten om wat voor een manier dan ook, dan interesseert mij de BBC ook geen drol meer.

 

 

 

 

Politiek (Brexit) en entertainment (BBC kijken) zijn toch twee verschillende dingen?

 

Mensen die geen schotel hebben en wie de politiek geen moer kan schelen, worden zo wel flink gestraft.

 

Gelukkig heb ik schotel, want naast BBC komt er van over het kanaal nog zoveel meer leuks (Channel Four...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Als de Engelsen de EU verlaten om wat voor een manier dan ook, dan interesseert mij de BBC ook geen drol meer.

Ik kan het hier zien via het kabelnet. Kijk er nagenoeg nooit naar.

 

Dat is heel kras dat BBC One, BBC Two en BBC Four in de UAE op de kabel te zien zijn.

 

Dat zouden ze omgekeerd hier eens moeten proberen met MBC 1, 2,3 en 4 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zo'n herinnering of is het een flashback uit mijn jeugd - londonderry en bommetjes gooien

 

je zou verwachten dat de Britten eerder meer BBC brengt en gratis, om de invloedsfeer van de Britten op peil te houden!

zoals de Duitsers ook doen met hun TV en Diplomatie

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...