Ga naar inhoud


Hollywood-studio's gaan Europese kijkers niet langer blokkeren


Dreeke

Aanbevolen berichten

Op 8-3-2019 om 23:17 zei luisteraar:

European Commission has accepted commitments by Hollywood studios not to apply clauses in contracts with Sky that prevent EU consumers outside the UK and Ireland from subscribing to Sky’s UK pay TV service to access films via satellite or online.

Is al vaker aangegeven !

vertaling commitment

commitment inzet ; vastlegging ; vastlegging van een uitgave ; verplichting ; verbintenis ; corrigerende maatregelen ; verbintenissen ; borgtocht ; toezegging ; inhechtenisneming ; betalingsverplichting
Link naar reactie
Delen op andere sites


reageer je nu op mijn of op ceesv's verzoek het nieuwe contract waar jij op doelt te tonen c.q. een link heen te leggen (internet technisch)?

of ben je nog met het vertalen van commitment bezig?

 

in de gegeven context is dat een belofte dus geen contract

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het een hele onzinnige discussie wie zou op het vaste

land een abo afnemen op SKY UK ofschoon het zou mogen!.

Het wordt eerst interessant als SKY er echt gebruik van zal maken door

bv filmen met nederlandse ondertiteling aan te bieden of

in het duits vertaald zoals sky germany.

Dan zou sky germany kunnen wegvallen en sky uk direct aanbieden aan

de duitse afnemers ,winst/kosten besparing sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan graag een link naar het nieuwe contract.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei ceesv:

Dan graag een link naar het nieuwe contract.

Dat verzoek moet je niet aan mij stellen maar aan SKY UK.

De pers maakt tot nu toe bekend wat in de contracten niet meer

als belemmering staat of komt te staan.

europa.eu bij houden daar zal meer bekend worden gemaakt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de goede orde, Je citeert dus uit een contract wat je niet gezien hebt.

Zo kennen we luisteraar weer.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat nieuwe gegeven slechts een paar dagen oud is, denk ik dat we gewoon even moeten wachten tot er zaken aangepast zullen zijn in de diverse voorwaarden die de platforms hanteren.

Blijkbaar zou je nu dus legaal een buitenlands abo kunnen afsluiten, op voorwaarde dat het ook aangeboden wordt...

Dat schiet nog niet echt op... maar de kans dat het goedkomt wordt steeds groter :)

Wie weet kan het allemaal over 5, 10 of 20 jaar....  Dat voorspelde Infosat, het Duitse satellietblad ook al eind jaren 80...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎3‎-‎2019 om 18:49 zei Tonskidutch:

maar het heugelijke feit is dat je eindelijk die series en films kunt bekijken voordat het bij het oud vuil van de Nederlandse en Belgische commerciële zenders buiten staat

 

wat het kost kost het.

dus dat is goed nieuws voor de film en serie fan

Zo zou het moeten zijn , helemaal akkoord , maar feitelijk draait het allemaal om geld !!

Een abo kunnen nemen om een buitenlandse provider , moet kunnen !!

 

3 uur geleden zei Sverige:

Wie weet kan het allemaal over 5, 10 of 20 jaar....  Dat voorspelde Infosat, het Duitse satellietblad ook al eind jaren 80...

20 Jaar ?? Dan zit ik al in een aaw peejkeshuis , mercikes zunne !! :cry:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor actuele programma's in premium kwaliteit zonder reclame onderbrekingen met Dolby 5.1 kijk je tegenwoording naar Netflix en Co.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix is zeker geen vervanging voor actuele programma's in mijn ogen.

Een poos geleden mocht ik eens een weekje ervaren wat het precies was, met de aansluiting van iemand die die week op zakenreis ging, en er niets mee deed...

Mijn conclusie is dat het totaal niets voor mij is. Het soort films en series die ik graag kijk, worden veel vaker op de normale zenders uit Zweden en Duitsland en Oostenrijk uitgezonden... Ook netflix series die wel OK zijn, krijg je met enige vertraging toch ook op de normale zenders te zien, dus de goede dingen druppelen echt wel door...

Om daar dan 89 Kr (ca 9 euro) per maand voor te gaan betalen, is te veel voor wat het is...  Ik zou het dus niet abonneren... Overigens ook amazom prime niet.

Het is ook een "gedoe" om te kijken... hdmi kabel van de computer naar de tv en dat soort ellende... Maar het was de moeite waard om het te proberen, ik weet nu dat het niets voor mij is.

Ik ben fan van lineaire tv....   en begroet het dan weer wel om meer "buitenlandse" "gewone" zenders te kunnen dien, op voorwaarde dat ze er geen te gekke bedragen voor gaan vragen.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sverige:

Je vergist je niet Eduard. Ik ben fel tegenstander van de EU, en zeker wat ze er nu van maken, en wat blijkbaar de bedoelingen zijn en altijd al geweest zijn.Probleem is dat de EU dit blijkbaar niet voor elkaar krijgt... en als ze het dan wel zouden bereiken, wat ik overigens hoop, zonder "fan" van die club te zijn, zou dat het eerste positieve zijn wat de burger iets oplevert.

(........}

Het gevaar bestaat dat alles gewoon duurder wordt, of ingewikkelder, zelfs onmogelijk zoals bij de dwang van de EU mbt de mobiele telefoon markt. Dat leek in eerste instantie een goed plan van de EU, maar het is een catastrofe geworden nu het zover is.  (maar dit even terzijde, het gaat nu over tv kijken)

 

Ik denk dat kwesties m.b.t rechten in deze heel ingewikkeld liggen, en dat de EU daar doet wat het kan om de doelen te bereiken waar we allemaal belang bij hebben.

(En bij de telefoniemarkt is dat m.i. tot nu toe heel goed gelukt.)

 

Je moest eens weten wat voor catastrofes we allemaal hadden kunnen beleven op het gebied van de media en telefonie als we de EU NIET hadden gehad. Je bent willens en wetens onverbeterlijk aan 1 oog blind. De EU heeft meer macht op deze gebieden dan je hen wilt toedichten. De abonnementskwestie vergt misschien lange adem, maar de EU zal beslist aan het langste eind gaan trekken. Hollywood heeft inderdaad de rechten, maar de EU de sleutels naar de interne markt.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hollywood is een soort magisch dorp in LA zonder ook maar een eigen identiteit.

De identiteit van de zogenaamde creatieve film industrie die ons met "boeiende films en series" verzorgt bestaat uit een mix van productie maatschappen en bedrijven, die onder een heel ander concept werken als de EU gevestigde bedrijven.

Disney kocht gisteren 21th century Fox en heeft daarmee weer een grip op de markt Entertainment gekregen. Dus de stelling (hollywood studios gaan ...) kun je weer meteen afdanken.

 

Als het product gevraagd wordt zal men er toegang toe krijgen tegen betaling. Dat geld nog steeds.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...