Ga naar inhoud


ziggo mediabox next, ervaringen gevraagd.


blitz10

Aanbevolen berichten


  • 2 maanden later...

Gewoon omdat het opvalt;

de nieuwe firmware heeft nog steeds behoorlijk vaak beeld uitval die via de AVReceiver zich manifesteert probleem HDMI-CEC / ARC

 

Quote

Opgelost en verbeterd in de 4.33 update

heel weinig tot niets

 

en de EPG is al maanden ronduit KLOTE

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet er maar een enigma ontvanger neer Ton, dan heb je waarschijnlijk minder stress😁

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • Moderator

En nu, wat wordt het volgende experiment?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus de fta zenders en bijvoorbeeld Netflix.

 

Ik zie dat ook zo voor de toekomst, alleen heb ik op mijn huidige locatie bemeterd internet.

Daarmee ben ik na 2 dagen Netflix voor de rest van de maand uitgekeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de situatie voor de geest haal met de Vodafone router op LTE-3G internet (destijds in Dresden) en dus ook een limiet van 30GB dan werd streamen inderdaad wel heel duur en per 10GB extra betaalde je telkens weer de hoofdprijs.

 

Maar ik kijk nog maar heel weinig lineair en dan moet het ook perfect werken, Tja jammer dan Ziggo.

300Mbit op de lijn maar geen fatsoenlijke EPG en terugkijken van opnames en heel vaak zwart scherm.

 

Ik kijk steeds meer FTA en er is ook genoeg op Youtube en Vimeo alsook de app's van Panasonic.

Dat zal bij een gezin met blatende kinders en vrouw natuurlijk niet helemaal passen.

Helaas woon ik in de oude kopergroen geoxideerde buurt van andere aanbieders en glas zit hier alleen in de vensters.

 

Maar het hele downgraden, afschalen bespaart in ieder geval 35€ per maand en bespaart me de Stress van die Ziggo box.

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Maar het hele downgraden, afschalen bespaart in ieder geval 35€ per maand en bespaart me de Stress van die Ziggo box.

 

Doe daar wel wat moois mee in dit leven, dan, want je kunt niks meenemen....😉

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...