Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Oostenrijk


Sprietje

Aanbevolen berichten


18 uur geleden zei luisteraar:

Ik vind het toch een afgang van de huidige techniek

Niet teveel gas geven dan gaat de motor kapot

Niet op warme plaatsen rijden dan gaat de motor koken.

Maar goed kijken naar de volgende race welke problemen verholpen zijn.

 

 

Luisteraar, vooral de laatste regel is dus het doel. Problemen oplossen en puzzelen om de technologie te verbeteren.

Deze technologische verbetering komt in het voertuig van de toekomst.

 

Overigens, ik heb mij laten vertellen dat een F1 auto relatief schoner is voor het milieu dan de gemiddelde straatauto.

Wanneer ik met mijn auto in anderhalf uur 110 liter brandstof ga verstoken, staat de weg blauw en zwart van de rook. :D

..en daarna waarschijnlijk witte rook vanwege een koppakking die er uit lig..😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei drz:

Problemen oplossen en puzzelen om de technologie te verbeteren.

Deze technologische verbetering komt in het voertuig van de toekomst.

100% mee eens maar laat de engeneers hun werk doen ,de F1 regels verbieden zo goed als

alles wat een verbetering kan zijn.

Blijkbaar mogen de engeneers niet eens aan Max zeggen je hebt vergeten een

schakelaar om te zetten.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een periode geweest, en volgens mij maar één seizoen, dat de rijders geen instructies mochten ontvangen vanuit het paddock.

Deze regel is inmiddels alweer afgeschaft zodat de rijders weer mogen communiceren over schakelaars die vergeten zijn en zo.. :)

 

Misschien zou je je eens kunnen verdiepen in het formule 1 wereldje, het is best interessant en zoals de laatste race erg spannend.

..hoewel de voorgaande race letterlijk slaapverwekkend was en zonde van de tijd om naar te kijken, maar dat geld voor elke sport..

Er zit een complete wereld achter de formule 1 met roddels en vetes tussen de rijders aan toe!

Zie het als een soort van soap voor mannen! (overigens komen er steeds meer vrouwelijke fans voor de formule1) !!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2019 om 09:46 zei Sprietje:

Ja borsjea, niet te geloven, niet Verstappen maar Kubica is door de Formule 1-fans verkozen tot "Driver of the Day".

FIA / F1 heeft dit onderzocht, er bleek een technische storing, Max Verstappen is in ieder geval de officieuze driver of the day met ca. 74 % van de stemmen. Of ze het ook officieel maken weet ik niet, ik vermoed van wel.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...