Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Oostenrijk


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

niets subjectiever dan the man of the race verkiezing. Enige wat telt zijn de wk punten. Ik heb in tijden niet zo genoten van een race, en wat een resultaat..

  • Bedankt 1

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Max had gewoon vleugels en vloog iedereen voorbij. Ook ik zat op het puntje van m'n stoel.

Ik begrijp nog steeds niet dat hij de snellere Mercedesen en Ferraries zo makkelijk voorbij kon komen.

Kwam dat nu allemaal door die nieuwe voorvleugel?

Verder heb ik nog steeds niets gelezen waarom Max zo'n slechte start maakte. Het leek wel of hij in de 2e versnelling weg reed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sprietje:

Ja Max had gewoon vleugels en vloog iedereen voorbij. Ook ik zat op het puntje van m'n stoel.

Ik begrijp nog steeds niet dat hij de snellere Mercedesen en Ferraries zo makkelijk voorbij kon komen.

Kwam dat nu allemaal door die nieuwe voorvleugel?

Verder heb ik nog steeds niets gelezen waarom Max zo'n slechte start maakte. Het leek wel of hij in de 2e versnelling weg reed.

Omdat hij van de Honda engineers eindelijk het knopje max vermogen mocht gebruiken ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het knopje maximaal vermogen mag maar heel sporadisch gebruikt worden bijv. bij een inhaalactie of tijde Q3. Max reed gisteren meer als een uur lang als een raket. Dan zou hij met dat knopje zijn motor helemaal in gort hebben gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viel er halverwege de race in, zo van eens kijken of er nog ergens iets aan is na de vele decepties van voorgaande ritten waar steeds een paar keer een minuut kijken genoeg was om je lol te bederven. Heb daarna de hele rest bekeken en echt sinds heel lang weer eens genoten van de F1.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast arjan66
12 uur geleden zei Sprietje:

Ja Max had gewoon vleugels en vloog iedereen voorbij. Ook ik zat op het puntje van m'n stoel.

Ik begrijp nog steeds niet dat hij de snellere Mercedesen en Ferraries zo makkelijk voorbij kon komen.

Kwam dat nu allemaal door die nieuwe voorvleugel?

Verder heb ik nog steeds niets gelezen waarom Max zo'n slechte start maakte. Het leek wel of hij in de 2e versnelling weg reed.

 

https://racingnews365.nl/poepstart-verstappen-bij-gp-oostenrijk-door-technisch-probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sprietje:

Ja Max had gewoon vleugels en vloog iedereen voorbij. Ook ik zat op het puntje van m'n stoel.

Ik begrijp nog steeds niet dat hij de snellere Mercedesen en Ferraries zo makkelijk voorbij kon komen.

Kwam dat nu allemaal door die nieuwe voorvleugel?

Verder heb ik nog steeds niets gelezen waarom Max zo'n slechte start maakte. Het leek wel of hij in de 2e versnelling weg reed.

De koppeling stond iets te krap waardoor de motor "afsloeg". In feite schoot de motor in een soort van protectiemode en heb je twee seconden om de motor aan de gang te helpen...wat lukte..

Mercedes had last van koeling en ferrari maakte gewoon foute beslissingen omtrent de banden.

..plus dat de motor van de auto van Max in een 'alles of niets'  stand werd gezet.. Gassen met die hap! :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die problemen van Mercedes op een hoge baan zijn niet nieuw en lijken zelfs zelfs erger geworden. Ik denk dat Max de overwinning in Mexico alvast kan bijschrijven. Daar waar de Mercedes motoren vanwege oververhitting moesten worden teruggeschroefd kon de Honda motor van Max juist helemaal worden open gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Binnen de gegeven hardware kan dat een tekortkoming in het ontwerp zijn, die je niet zo maar oplost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...