Spring naar bijdragen
Psychosammie

Alternatief voor Hue lampen

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers. Ik kwam voor mijn Homey de lampen van Innr tegen. Ze zijn compatibel met Hue en een stuk goedkoper. Op YouTube zijn diverse tests te vinden. Doe er je voordeel mee.

En nee, ik heb geen aandelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ze hebben ook nog andere soorten lampen. Ze hebben ook stopcontacten die te schakelen zijn via Hue. Het werkt prima samen met Hue. Het aansluiten is nét iets anders, maar dat wordt prima uitgelegd. Ook Ikea heeft spullen die compatibel zijn.

bewerkt door ton2207
Aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

deelcitaat;

en een black light lamp

Jij voyeur, nylon ondergoed kijken? :sick:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is dat wel zo? De tuya software is al lang geüpdatet waardoor tuya-convert al lang niet meer mogelijk is.

Let met vervangers wel goed op. Ik heb er diverse geprobeerd maar de Philips lampen van de 2e generatie zijn wel ongeslagen goed met dimmen en kleurechtheid.

De Ikea tradfri lampen dimmen bijvoorbeeld lang niet zo ver terug als de Philips lampen en de kleurenvariant is minder kleurecht en minder fel.

Soms krijg je voor meer geld ook echt gewoon betere kwaliteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik zowel Hue als Innr, dat gaat in principe zonder problemen. Let wel even op dat de Hue bridge via de Hue lampen het signaal verder doorgeeft (de hue lampen hebben ook een soort bridge ingebouwd). Of dat bij de Innr lampen ook zo is, weet ik net (ik vernoed van niet), die zou je dus binnen bereik van de bridge moeten plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites