Ga naar inhoud


Alternatief voor Hue lampen


Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers. Ik kwam voor mijn Homey de lampen van Innr tegen. Ze zijn compatibel met Hue en een stuk goedkoper. Op YouTube zijn diverse tests te vinden. Doe er je voordeel mee.

En nee, ik heb geen aandelen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En ze hebben ook nog andere soorten lampen. Ze hebben ook stopcontacten die te schakelen zijn via Hue. Het werkt prima samen met Hue. Het aansluiten is nét iets anders, maar dat wordt prima uitgelegd. Ook Ikea heeft spullen die compatibel zijn.

aangepast door ton2207
Aanvulling

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

deelcitaat;

en een black light lamp

 

Jij voyeur, nylon ondergoed kijken? :sick:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Beheerder

Is dat wel zo? De tuya software is al lang geüpdatet waardoor tuya-convert al lang niet meer mogelijk is.

 

Let met vervangers wel goed op. Ik heb er diverse geprobeerd maar de Philips lampen van de 2e generatie zijn wel ongeslagen goed met dimmen en kleurechtheid.

De Ikea tradfri lampen dimmen bijvoorbeeld lang niet zo ver terug als de Philips lampen en de kleurenvariant is minder kleurecht en minder fel.

 

Soms krijg je voor meer geld ook echt gewoon betere kwaliteit.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn op YouTube wel vergelijkende filmpjes tussen Hue en Innr lampen te vinden. Valt mij niet tegen. Mogelijk moet je ze niet door elkaar gebruiken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zowel Hue als Innr, dat gaat in principe zonder problemen. Let wel even op dat de Hue bridge via de Hue lampen het signaal verder doorgeeft (de hue lampen hebben ook een soort bridge ingebouwd). Of dat bij de Innr lampen ook zo is, weet ik net (ik vernoed van niet), die zou je dus binnen bereik van de bridge moeten plaatsen.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Homey. Dat verlost je van de noodzaak om overal een bridge te moeten gebruiken. Gebruik je verschillende merken door elkaar dan heb je met de besparing op de bridges je Homey er al snel uit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...