Ga naar inhoud


Toestemming van de Europese Commissie voor de overname van M7 door Canal +


de vrije fries

Aanbevolen berichten


Zeer slecht besluit van de EU. Contentproducent en Contentverdeler zouden strikt gescheiden moeten zijn. Enkel zo voorkom je gekke fratsen.

 

Dus ook geen eigen producties van bv Netflix. En zeker geen streamingverkoop direct aan consumenten door bedrijven als Disney.

 

Alle content via de tussenhandel voor vastgestelde prijzen,  Exclusieve deals absoluut verboden.

 

Dan zou de eu voor ons burgers opkomen met daden ipv de constante prietpraat.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei moonchild:

Zeer slecht besluit van de EU. Contentproducent en Contentverdeler zouden strikt gescheiden moeten zijn. Enkel zo voorkom je gekke fratsen.

 

Dus ook geen eigen producties van bv Netflix. En zeker geen streamingverkoop direct aan consumenten door bedrijven als Disney.

 

Alle content via de tussenhandel voor vastgestelde prijzen,  Exclusieve deals absoluut verboden.

 

Dan zou de eu voor ons burgers opkomen met daden ipv de constante prietpraat.

Het zijn dan ook de contentmakers die graag een sterke versleuteling wenst van de tv signalen, Canal Digitaal wil alleen maar kijkers en zal het een worst zijn welke codering er gebruikt wordt. (deze opmerking mede naar aanleiding van eerdere postings)

De contentmakers bepalen de prijzen.

 

Dus wat je zegt, contentmakers en distributeurs zouden gescheiden moeten blijven want wanneer de contentmakers, van hoofdzakelijk pulp, troep en andere waardeloze rommel, de prijzen van doorgifte gaan bepalen.

De kijkers gaan massaal afhaken en slepen de contentmakers de distributeurs mee in hun val.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tripleboy:

default_pet.jpg

Als je mij voor dom aanziet, goed dan, het siert mensen die toegeven dat ze problemen hebben om iets te begrijpen. Alweters zouden daar best eens bij stilstaan.

21 uur geleden zei Mojo:

Met Aan Zekerheid Grenzende Waarschijnlijkheid 😁

Nu duidelijk. W.Z.J.D.D.N.D ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Met de pet naar gooien, en dat doen er hier veel. Ik ben tot nu heel tevreden over Canal Digitaal en doe geen voorspellingen wat het gaat worden. Wordt het een CI module met ingebouwde chip of dicht getimmerde kastje, het zei zo, want ik kijk toch maar op 1 tv en neem nooit op. Wil ik iets herbekijken dan is er nog steeds live tv. on line.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...