Ga naar inhoud


Toestemming van de Europese Commissie voor de overname van M7 door Canal +


de vrije fries

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei Sprietje:

Hoe dan ook, als ik straks een extra kastje nodig heb of dat je speciale CI-modules krijgt met ingebouwde chip die je zelf moet betalen, dan ben ik over naar Joyne.

C+ gebruikt ook nog Nagra Cak7 die ook met de bestaande witte module van CanalDigitaal gebruikt wordt. Er is dus geen reden om aan te nemen dat dat snel nodig is. Uitschakelen van Seca zal wellicht wel gebeuren, maar ook dat zou CanalDigitaal al veel klanten kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

Hoe dan ook, als ik straks een extra kastje nodig heb of dat je speciale CI-modules krijgt met ingebouwde chip die je zelf moet betalen, dan ben ik over naar Joyne.

Ik ben dan helemaal pleite, kom enkel misschien terug zodra de abonnee zelf zijn pakket mag samenstellen. Zoals het nu is; verplicht 30, of is het 31 zenders doorgeven, Jezus  ik kijk naar 6 a 7 zenders.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan stap ik over op Joyne als dat gebeurd.

9 uur geleden zei Tonskidutch:

ja wat hebben we er aan als je eigen beweringen koffiedik kijken is?

 

Canal+ heeft een heel duidelijke terreinwinst gemaakt door het overnemen van de M7 winkel

die gaan heel snel over naar andere apparatuur en een eigen techniek, hetgeen aanpassen en vernieuwen betekend zoals Codx ook al aangeeft

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het hier al vaak genoeg gezegd, tel je zegeningen, Canaldigitaal heeft zijn onhebbelijkheden, maar is wel een van de laatste providers waar je nog een zekere mate van vrije ontvanger keuze hebt.

 

Ik kom vaak in Frankrijk, en daar is vrije ontvanger keuze bij de grote providers een onbekend woord.

Het is een veronderstelling, maar de Fransen kennende is een aanpassing van de hardware niet geheel onwaarschijnlijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ceesv:

Ik heb het hier al vaak genoeg gezegd, tel je zegeningen, Canaldigitaal heeft zijn onhebbelijkheden, maar is wel een van de laatste providers waar je nog een zekere mate van vrije ontvanger keuze hebt.

 

Ik kom vaak in Frankrijk, en daar is vrije ontvanger keuze bij de grote providers een onbekend woord.

Het is een veronderstelling, maar de Fransen kennende is een aanpassing van de hardware niet geheel onwaarschijnlijk.

Sinds het besluit eindapparaten van de EU is vrije hardware keuze een verplchting.(leest u mee KPN?)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tussen gelijk hebben en gelijk krijgen gaapt nog steeds een diepe kloof.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...