Ga naar inhoud


ericsson fix neemt Kathrein over


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Er staat dat de kernwerkzaamheid, de antennes voor mobiele telefonie , door Ericsson overgenomen zijn...

 

Ik lees dat tv/radio antennes en satellietantennes in de hand van Kathrein blijven...   dus wat dat betreft verandert er dus blijkbaar niets.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de Duitse radio > BR5 aktuell < hoorde ik dat ze helemaal overgenomen zijn door Ericsson en dat het satellietantennen deel wel gewoon onder oorspronkelijke naam Kathrein door gaat

dat lijkt me een goede keuze wegens de merknaam die jaren voor kwaliteit stond en staat (afgezien van de economische status)

 

50 minuten geleden zei Sprietje:

De Duitse lonen zijn veel te hoog.

t.o.v. wie? Polen of China

ik verdiende er geen eens 8€ per uur bruto

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in ieder geval goed voor Ericsson... die verdienen wel weer eens een beetje voorspoed :)

Ericsson was altijd al goed in mobiele techniek... door de concurrentie van de  chinesen is het allemaal wat miner geworden, maar hopelijk gaat het nu weer goed.

 

Of lonen hoog of laag zijn, hangt er vanaf of je ze ontvangt of moet uitbetalen... haha... wat in ieder geval ontzettend hoog is, zijn de werkgeverslasten ... dan kan je beter met je handel naar het buitenland gaan, en dat doen behoorlijk veel zakenmensen. 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sverige:

wat in ieder geval ontzettend hoog is, zijn de werkgeverslasten

 

nou dat is een beetje oneerlijk het zo te benoemen

want het zijn de Lohnnebenkosten en niet de belasting op werkgevers hun winst en omzet

dus de verplichte voorzieningen en sociale kosten die een werkgever ten dele moet meebetalen, ja dat moet

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef ook niet Belastingen maar Lasten... in het duits heet dat inderdaad Lohnnebenkosten...  bij de lasten komt dan uiteraard ook nog de belastingen... wat maakt dat het allemaal erg duur wordt als je in veel landen, waaronder Duitsland, mensen te werk wil stellen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kathrein dat overblijft heeft er zin in

 

 

Citaat

Abschließend stellt sich noch die Frage, auf welche neuen Highlights im Sortiment der Kathrein Digital Systems GmbH sich unsere Leser in den kommenden Monaten freuen dürfen?
 
Auer: Da wären CAP 850 (bereits bekannt), UWS 24 (Wideband auf Quatro Konverter), UAS 582 (Wideband LNB – bereits bekannt) und neue Kopstellenprodukte (unter anderem zur IP-Signal-Verteilung) und Netzwerkkomponenten… sowie ein paar weitere Produkte, die wir zum jetzigen Zeitpunkt noch nicht kommunizieren möchten.


Vielen Dank für das Gespräch.

Citaat

Tot slot rijst de vraag op welke nieuwe hoogtepunten in het productassortiment van Kathrein Digital Systems GmbH, waar onze lezers zich de komende maanden op kunnen verheugen.
 
Auer: Er zijn CAP 850 (reeds bekend), UWS 24 (wideband to Quatro converter), UAS 582 (wideband LNB - reeds bekend) en nieuwe topstationproducten (bv. voor de distributie van IP-signalen) en netwerkcomponenten..... en nog enkele andere producten die we op dit moment niet willen communiceren.


Hartelijk dank voor het interview.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

bron Digital Fernsehen (Auerbach Verlag)

 

en technisch zitten er dus nog wat leuke dingen aan te komen

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ericsson is de afgelopen dagen constant in het (zweedse) nieuws... Ik hoorde ergens dat Ericsson al 7 van zijn 9 levens verbruikt zou hebben.... haha...

Maar er was ook een bericht over enorme winsten...

Het Ericsson is een aandeel geweest waar ik wel wat mee verdiend heb... dus dat is goed... nu zou ik het niet meer kopen... het rommelt wat te veel, en het aandeel staat eigenlijk weer behoorlijk hoog als je het over de afgelopen 3 jaar bekijkt... (88.74 Kr slotkoers van vrijdag)

Ericsson is uiteindelijk wel een stabiel bedrijf... en die boetes zijn waarschijnlijk veel minder geld dan wat het allemaal opgeleverd heeft.... dus is er niet zo een probleem.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...