Ga naar inhoud


Duitse Sky betaalzenders en gepairde box


ton68

Aanbevolen berichten


Jij denk ik ook niet :) Je toont beelden vanaf de Türksat..

Uiteraard kan 'alles' open vermits je bereid bent om heel veel geld uit te geven. Op zich leuk, maar die prijs is nu zó hoog dat je daar met gemak een legaal 'Full Abo' mee kunt afsluiten.. Is zelfs goedkoper :)

SKY via IPTV gaat ook best. Alleen maken ze begrijpelijk jacht naar deze servers. Ze zijn dus een pietsie 'zenuwachtig'....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei mrhakain:

alles kan open maar de verstand daarvoor hebben jullie niet. Sky de kan zo dus ook open. Alleeb kost het geld jullie denken dat jullie alles veel beter weten maar hebben geen flauw idee waarover jullie praten

 

1. Hier hebben we al één van het type, ik weet het maar vertel het niet.

 

2. Door dit soort kerels, zitten gewone gebruikers nu opgezadeld met gecastreerde hardware.

Ik ben niet geïnteresseerd om zenders illegaal te bekijken.  Ik wil alleen ongestoord kunnen kijken naar de zenders die mij interesseren op hardware van mijn keuze, en ik wil daar ook voor betalen (met rede)

Alleen al door dit soort kerels wordt dit genot mij ontnomen.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Kabeltje87:

Door dit soort kerels, zitten gewone gebruikers nu opgezadeld met gecastreerde hardware.

 

Alleen al door dit soort kerels wordt dit genot mij ontnomen.

 

Dat is altijd wel een dooddoener 1e klasse....

Meer het type Ik denk het te weten en schiet maar wat in het rond...

 

Slechte hardware is altijd in het voordeel van de provider. Die wil niet dat jijzelf je zendervolgorde wijzigt, omdat bepaalde zenders blijkbaar geld betalen aan de provider om hin zender op een bepaalde voorkeuze te plaatsen... Wat daar het voordeel van is, begrijp ik eerlijk gezegd niet, maar het is wel zo.

Ze willen vaak ook niet dat je nog andere zenders (FTA, andere paketten) gaat bekijken, want dat ondermijnt hun machtspositie... Zelf kunnen opnemen wat je wil op je eigen harddisk is ook een doorn in hun oog, ze laten je liever nog eens betalen om je opname te kunnen bekijken... en ga zo maar door...

Dit is echter niet de schuld van vermeende illegale kijkers... maar is zuiver een concept van de provider.

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sverige:

Slechte hardware is altijd in het voordeel van de provider. Die wil niet dat jijzelf je zendervolgorde wijzigt, omdat bepaalde zenders blijkbaar geld betalen aan de provider om hin zender op een bepaalde voorkeuze te plaatsen... Wat daar het voordeel van is, begrijp ik eerlijk gezegd niet, maar het is wel zo.

 

Is nochtans heel eenvoudig.  Ik zou het aantal mensen geen pint willen betalen die er niet inslagen een zender op een hogere positie dan 9 af te stemmen.  Hiervoor moeten 2 cijfers binnen bepaalde tijdspanne ingedrukt worden, en dat gaat boven hun verstandelijke vermogens.

En een zender moet kijkers hebben, anders geen reclame inkomsten.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil je nu met een paar waardeloze screenshots en wat rapper woorden aan de lezers hier meegeven?

2 uur geleden zei mrhakain:

maar de verstand daarvoor hebben jullie niet.

natuurlijk niet

dus als het even kan moeten we ons over deze gast geen zorgen meer maken

 

jullie vergeten ondertussen gewoon wel even het belangrijkste van een beveiligde ontvangst van private beelden, dat ze privaat zijn en dus hoe je ze mag zien blijft volgens contract aan de Provider van dergelijke private content

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kabeltje87:

 

Is nochtans heel eenvoudig.  Ik zou het aantal mensen geen pint willen betalen die er niet inslagen een zender op een hogere positie dan 9 af te stemmen.  Hiervoor moeten 2 cijfers binnen bepaalde tijdspanne ingedrukt worden, en dat gaat boven hun verstandelijke vermogens.

En een zender moet kijkers hebben, anders geen reclame inkomsten.

Dat heb ik ook ergens gelezen. Maar mijn vader van 83 jaar oud lukt er 9 op de 10 keer in 3 cijfers in hun linux ontvanger in te drukken.

ik vrees dat ze moeillijker overweg kunnen met een provider bak, dan met linux.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuws...

Citaat
 
Startseite »  Meldungen »  Medien »  Neuer Warner-Deal sichert Sky TNT-Sender und HBO Max-Serien
HBOmax_2019_teaser_top_10.jpg

Neuer Warner-Deal sichert Sky TNT-Sender und HBO Max-Serien

30.10.2019, 09:00 Uhr, bey

Sky hat seine Kooperation mit Warner Media langfristig ausgeweitet. Unter anderem bleiben die Turner-Sender dadurch im Portfolio. Außerdem können sich Sky-Nutzer schon auf viele HBO Max-Inhalte freuen.

 

 

 

en door het aanscherpen van beveiliging is dat mogelijk.

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2019 om 13:13 zei mrhakain:

maar hebben geen flauw idee waarover jullie praten

Jij hebt geen flauw idee aar het in dit draadje nu precies over gaat!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze koppelen kaart en ontvanger aan elkaar om  zogezegd baas te zijn op bvb je opnames en bewaren.

Er bestaat toch nog altijd een HDMI recorder en andere toebehoren dat nodig is.

Je kan ze na omslachtigheid nog altijd mogelijk programma's te bewaren.

Of is het voornamelijk om het sharen te blokkeren?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteraard om sharen uit te bannen. Alleen jammer dat ze daarmee ook het thuisdelen blokkeren. Door de hardware pairing kun je ook niet even een server bouwen met een aantal kaarten om illegaal door te sturen... Een tweede bijkomstigheid is dat je nu dus voor iedere ontvangsteenheid een aparte box met kaart moet hebben. Dus extra gedwongen kosten voor de abonnee. SKY heeft wel iets als SKY Q en SKY Go t.b.v. mobiele apparaten. Uiteraard moet voor deze 'luxe' extra per maand betaald worden..

 

Nu moeten de piraten voor ieder SKY kanaal dus een eigen ontvanger mét kaart regelen (da's qua geld geen probleem). Die HDMI uitgangen moeten een multiplexer in en vandaar verder gebufferd en gestreamed worden. Qua IPTV wellicht te doen, maar voor los cardsharen dus niet meer. Dat streamen vreet data en dat gaat iedere aanbieder wel merken qua opsporing...

 

Er is een ander saillant detail: voor niet SKY boxen is dus nu een NDS CI+ moduul nodig. Die worden massaal aangevraagd en zijn op korte termijn niet leverbaar. Duiters pissig, want die betalen en kunnen niet kijken. Door de schaarste geeft SKY nu aan iedere klant mét ooit geleverde SKY box dat ze geen CI+ mogen huren (want ze zijn er gewoon bijna niet meer). Mensen die aan hun contractverlenging zitten én dreigen dan maar niet meer te verlengen DIE krijgen natuurlijk WEL een module thuisgestuurd :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een bepaalde piraat vond ik het volgende:

SKY DE Pairing


Please note that from 21.10.2019 Sky started new pairing encryption

Many of channels are already dark from caid 098C, but we somehow managed to put them to work from 09C4

For now situation is unknown, since this is first day of process

We will put new news here when there is any information

In worst case signal will be reachable through our Free IPTV without any additional cost.

We are doing our best to restore service as soon as possible, but your patience is required

Toen ben ik even verder gaan kijken op een cardsharing-forum en daar zijn al tientallen topics aangemaakt met alleen maar de vraag naar 09C4 CAID's. Zouden ze toch alweer iets gevonden hebben?

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan volgt 09C4 vrij snel....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...