Ga naar inhoud


Muziek streamen van Pc naar Pc


MrDish

Aanbevolen berichten

Ok, goed punt en duidelijk..

Maar wat nu als ik de fiets een heel klein beetje verander, bijvoorbeeld een extra stang, of een andere vorm stuur?

Wat nu als ik in mijn gedupliceerde muziek een extra regel toevoeg?

Of beter, wat nu als ik de muziek naspeel en nazing? (niet dat je dit wil horen, maar dat ter zijde)

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij dat laatste heb je het over cover bandjes.

Wanneer je een licentie koopt om de tekst en melodie te gebruiken mag dat.

Verander je de tekst een beetje en betaal je geen rechten krijg je een discussie over plagiaat.

70 jaar na het overlijden van de tekstdichter vervallen de rechten, en mag je onbeperkt gebruik maken van die muziek..

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei ceesv:

Verander je de tekst een beetje en betaal je geen rechten krijg je een discussie over plagiaat.

Alleen als je er een handel van maakt prive mag dat zonder rechten te betalen zoals ook

met het orgineel.

 

 

 

 

aangepast door ceesv
Off topic reactie verwijderd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

blabla, je weet niet eens waar die meneer DrDisch zijn muziek vandaan heeft dus spring niet gelijk in het diepe om streamen te verdedigen

ik schreef dat het niet in alle gevallen zomaar mag... PUNT

En als ik mijn XS4ALL voorwaarden erbij neem, mag ik enkel op het HUISADRES zelve streamen naar pC's en phones of tablet, MAAR zeker niet naar het BUREAUADRES

duidelijk?

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit loopt weer lekker uit de hand.

Stel een (in mijn ogen) maar ik zal wel steke blind zijn ,simpele vraag .

tegenwoordig is Streamen zo gewoon ,(bijna) iedereen heeft er wel iets mee van doen.

Maar hoe gaat het in zijn werk.

dat is de vraag ;

En niet over fietsen of zwemmen of welke tak ook.

 

Mvg

ps; het is voor een Kennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...