Ga naar inhoud


Muziek streamen van Pc naar Pc


MrDish

Aanbevolen berichten


Het probleem gaat dan wel zijn, hoe kom ik op een veilige manier in de andere pc.

 

Je moet dan al poorten gaan doorlussen in je modem.

Of je moet met een VPN verbinding gaan werken.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af wat voor zin het eigenlijk heeft... Je kan ook een verzameling mp3-tjes op een usb stick in het 2e huis brengen, en daar dan random van afspelen.... of, omdat je toch internet hebt als je wil streamen gewoon online radio luisteren...

Maar goed, de vraag was hoe je streamt naar een ander huis, en dat is dus waarover het gaat...

En het antwoord zou ook kunnen zijn dat je dat dmv een FM zendertje doet, zo luisterde ik vroeger, voordat ik een internetradio had, naar internet radiostations die op de pc liepen, en naar de stereo installatie verzonden werden....  Al zou dat dan ook verboden zijn als ik Tonski zijn bijdrage hierboven lees.... maar die apparaatjes worden toch gewoon legaal verkocht.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus ik mag jouw fiets stelen, zolang ik die maar in huiselijke kring gebruik.

 

Wanneer een maker geld wil voor zijn product, of dat nu een fiets of muziek is, mag jij het niet gebruiken zonder daarvoor de gevraagde vergoeding aan de maker te betalen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik refereer op  Wet van 23 september 1912, houdende nieuwe regeling van het auteursrecht

wat ook logisch is als mijn radio aan staat en krijg bezoek mag de radio aan blijven staan

 

art 12 lid 4

Onder een voordracht, op- of uitvoering of voorstelling in het openbaar wordt mede begrepen die in besloten kring, tenzij deze zich beperkt tot de familie-, vrienden- of daaraan gelijk te stellen kring, en voor de toegang tot de voordracht, op- of uitvoering of voorstelling geen betaling, in welke vorm ook, geschiedt. Hetzelfde geldt voor een tentoonstelling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, je betaalt kijk en luistergeld, dus je hebt betaald.

De radio mag in huiselijke kring aan blijven staan wanneer je bezoek hebt.

 

Wat niet mag is zonder betaling muziek illegaal downloaden.

Verder gaat het in dit geval niet om huiselijke kring, maar om streamen van de ene locatie naar een andere locatie op afstand.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Dus ik mag jouw fiets stelen, zolang ik die maar in huiselijke kring gebruik.

Dit is een interessante stelling.

Wanneer ik de fiets koop en dus mijn rechtmatige eigendom is, dan mag ik deze aan ieder uitlenen aan wie ik wil.

Dus zou dat ook met mijn contentdragers kunnen doen, mits ik de content betaald heb.

..en de drager. ;)

Zou ik de fiets mogen dupliceren en uitdelen aan mijn naasten?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zou je in aanvaring kunnen laten komen met het merkenrecht.

 

Nagemaakte horloges en zonnebrillen worden ook in beslag genomen en vernietigd.

De in het verkeer brengers vervolgd en bestraft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/aanpak-fraude-met-belastingen-en-toeslagen/vraag-en-antwoord/mag-ik-namaakartikelen-meenemen-naar-nederland

Voor eigen gebruik mag je namaken

Alleen voor eigen gebruik, geen handel

U mag als reiziger alleen voor eigen gebruik nagemaakte artikelen meenemen naar Nederland. De goederen mogen niet gebruikt worden voor handelsdoeleinden. De Douane kan u vragen om aannemelijk te maken dat u geen handel drijft met de meegenomen namaakartikelen. De regels voor het meenemen van nagemaakte merkartikelen staan op de website van de Douane.  

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...