Ga naar inhoud


Joyne of Canal Digitaal


RickB

Aanbevolen berichten

Ik woon in Spanje en kijk tv via CD. Nu denk ik er over om Joyne te nemen.  Meer omdat de betere voetbalwedstrijden op Fox 2 worden uitgezonden en CD steeds duurder wordt.

Fox 2 is bij Joyne beduidend goedkoper. Maar door dit forum zie ik door de bomen het bos niet meer.

Gaat Joyne wel door?

Heeft het wel beter beeld en geluid zoals ze beweren?

Heeft Joyne ook een app?

Doe ik er goed aan om over te stappen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Of Joyne het eeuwige leven heeft weet niemand.

Alle opmerkingen hierover zijn puur speculatie.

Om Joyne te ontvangen zal je jou schotel naar 9 graden oost moeten draaien.

Verschil in beeld en geluid? Het zal niet ver uit elkaar liggen.

Joyne heeft bij mijn weten nog geen app.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of Canal Digitaal het eeuwige leven heeft weet ook niemand. Gewoon gaan voor de club waar je denkt het beste aanbod te krijgen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne op de 9 oost is wel moeilijker te combineren met de Astra 19,2 en 28,2 dan Canal Digitaal op de Astra 23,5.
Joyne heeft minder zenders in hun pakketten zitten maar heeft bijv. Eurosport 2 en RTL-Z wel in HD terwijl Canal Digitaal deze 2 zenders in SD uit zendt.
Voor een tweede kaart betaal je bij Joyne €5,- extra per maand, bij Canal Digitaal €10,-

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer RickB een nieuwe ontvanger moet aanschaffen, is Joyne een duurkoop in vergelijking met zijn huidige provider.

Wanneer daarbij dan nog een aanpassing komt aan zijn schotel installatie, om die te combineren met Astra 19 en toch eventueel nog Astra 23 zal het de nodige jaren duren voordat hij zijn investering terug verdiend heeft.

Komt ook nog de vraag op of Fox 2 ook bij Joyne in de toekomst extra gaat kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorspellen blijft moeilijk, vooral over de toekomst. :)

Nu M7 weer terug is bij Canal+ zit er weer een grote club achter met diepere zakken dan die paar investeerders bij Joyne. Maar ook bij C+ gaat het financieel niet best, bovendien hebben ze in hun Franse aanbod bij veel zenders de Mediaguard uitgeschakeld ten gunste van Nagra en Viaccess. Als ze datzelfde trucje van CanalDigitaal eisen, dan zitten we ook daar al snel verplicht aan de CI-module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm,80 euro voor een multifeed,waar 30 graden tussen de 2 uiterste satellieten zit gaat toch wel?

Waarschijnlijk zonder LNBś.

Er bestaan mogelijk ook lnb houders voor een gewone schotel.

Bedenk wel dat je bij Joyne al voor 13 euro een pakket hebt en bij Canal digitaal kost deze 20 euro.

Is dus gewoon een rekensommetje.

Nog even gekeken,maar de CD module van Canal digitaal zie ik ook al voor 99 euro.

Als dit de nieuwste is,dan zal dat in de toekomst wel de prijs gaan worden.

Ik zie ze ook voor 69(laatste modellen??) en voor 0 euro (zit je 2jaar vast aan CD)

Zelf ben ik tevreden over Joyne.

 

aangepast door ceesv
Toevoeging verwijderd i.v.m. verwijderen betreffende posting.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Topic opgeschoond na overtreden fatsoensregels door een niet nader te noemen lid.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de CI-modules tijdelijk €20,- goedkoper zijn is geen fake bericht, je kunt het gewoon op internet zien.
De adviesprijs van de Joyne CI-module met ingebouwde smartcard is normaal €99,-. Nu wordt hij al aangeboden voor €59,99, €39,- onder de standaard adviesprijs.

 

 

Actie CI-module Joyne.png

 

aangepast door ceesv
Openbaar bezwaar maken is niet toegestaan, posting opgeschoond.
  • Like 2
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoef Joyne toch niet te combineren met 19.2 - 28.2 en 23.5?

Ik heb pas de tweede kaart van CD opgezegd omdat mijn ontvanger stuk ging en dat doe ik nu via de app en chrome cast.

Als Joyne geen app heeft dan wordt dat moeilijk.

Of ik ga naar Joyne en de kosten is een nieuwe ontvanger of ik blijf bij CD en de kosten zijn een extra Fox pakket

aangepast door RickB
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is inderdaad de spagaat, waar je in terecht komt wanneer je van provider wilt wisselen.

Principes kosten geld!

 

Je hoeft Joyne niet te combineren met een andere satelliet positie, maar veelal wil je toch iets meer keuze hebben als alleen de Nederlandse zenders.

 

Op 9 Oost is verder geen groot aanbod te vinden zoals op Astra 1 of Astra 2.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne gaat Fox Sport 2 en 3 opwaaderen naar HD en de 2 Regio vensters met de regionale omroepen gaan ook over naar HD. Ook komt ipv colmax BBC First en Radio 10 erbij. Bron :Totaal TV

Volgens kingofsat zij beide Penthouse kanalen terug gezet naar SD. 

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die blogspot paginas daar zijn er heel veel van die verschillende mensen daar zo in het zonnetje zetten. Gezien het taal gebruik en de manier waarop volgens mij allemaal van een het zelfde persoon.

 

Maargoed als ik moest kiezen zou ik gewoon bij CD blijven aangezien de rompslomp die het geeft voor een overstap naar Joyne en het de nodige extra kosten met zich meebrengt. Ook het verplicht gebruiken van een module met ingebouwde kaart(laten we het zo maar even noemen) zou mij ervan weerhouden een abonnement op Joyne te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...