Jump to content

storing op de RTL zenders

Codx
 Share
Followers 0

Recommended Posts

Op dit moment is er een storing gaande in de aanvoer (media-gateway) van de RTL zenders naar de meeste TV aanbieders, bij Ziggo en KPN blokt de boel en is het beeld niet om aan te zien.

Canal Digitaal heeft blijkbaar een eigen lijntje vanaf het RTL gebouw dus op de schotel is het beeld gewoon goed. Echter de uitzendingen op  RTL4 zijn toch stopgezet en er staat EVEN GEDULD in beeld omdat ze waarschijnlijk door hebben dat 90% hun uitzendingen niet meer kunnen volgen.. Op RTL5,7,8 loopt het programma gewoon door.

Edited by Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox DM8000/800SE Sat & Kabel / Rpi2 ADS-B (MLAT) FlightFeeder

IPTV:  KPN 4K IPTV / 1800 HD channels / KODI & Netflix / 60 TB SAN / Internet: 500/500 Mbit

12 uren geleden, Codx zei:

Canal Digitaal heeft blijkbaar een eigen lijntje vanaf het RTL gebouw

Gebruiken oscam natuurllijk😁

Vu+duo 4K  openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel + Vu+duo2 openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel 

Zgemma H9.2H 4K openatv 6.4 sat&kabel
Wavefrontier T90. Titanium TQS Universal quad LNB's

Nvidia Shield Android 9 + H96 PRO 4K android 7

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By paardengek
      Te koop, oranje Canal Digitaal smartcard.  20 euro per stuk. Ik heb er 3 stuks liggen.

Met vriendelijke groet, paardengek
    • By greydutch
      Hallo,
      Ik ben er niet helemaal zeker van of mijn probleem hier eigenlijk wel thuishoort, maar ik heb geen betere mogelijkheid gevonden. Mag natuurlijk verschoven worden, als dat nodig is.

Sinds jaar en dag heb ik aan mijn PC een Technotrend TT connect S2-3650 CI met daarin een AlfaCrypt Cam en een originele Canal Digitaal card (oranje/wit). Als software gebruik ik DVBViewer, een erg goed programma. Deze constellatie liep jaren lang zonder problemen, tot enkele dagen geleden. Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met het forum van DVBViewer en naar het schijnt ligt het probleem bij Windows! Sinds de update naar versie 2004 hebben namelijk meer mensen problemen en de enige oplossing is blijkbaar naar Windows versie 1909 te downgraden (wat bij mij niet meer lukt, aangezien de update al enkele weken geleden werd geinstalleerd). Het is bovendien ook geen echte oplossing.

Mijn vraag is: kent iemand een vergelijkbare receiver zoals de Technotrend, waarmee de Canal Digitaal kaart goed communiceert en die geen problemen met deze nieuwe Windows versie heeft? De firma Technotrend bestaat volgens mij niet meer en ik heb tot nu toe eigenlijk niets vergelijkbaars gevonden. Aan de andere kant: ik ben vermoedelijk niet de enige die de mogelijkheid wil hebben programma's direct op mijn PC te bekijken en, vooral ook, te kunnen opnemen. Dat functioneerde eigenlijk altijd perfect.

Mijn dank!
    • By Jürgen
      De titel is denk ik niet helemaal correct maar kon even geen betere vinden.

Ik heb een CD abonnement voor 6 maanden welke ik per maand apart op een door mij aangegeven datum kan laten ingaan.
      De eerste 2 maanden had ik tot eind juni verbruikt.
      Omdat je nooit op dezelfde dag het abo voor de volgende maand, in dit geval de 3e maand, heb ik het abo voor de 3e maand op dinsdag 4 augustus geactiveerd om de dag daarop, woensdag 5 augustus,  naar CD te kunnen kijken.
      Dit ging uitstekend tot vanavond, geen beeld.
      Na even gezocht te hebben, overal behalve de abonnementsperiode want die liep immers tot 5 september kwam ik achter dat maande 3 helemaal niet geactiveerd was, dit terwijl ik al anderhalve week naar CD heb gekeken.
      Nu maar weer de 3e maand vanaf morgen opnieuw geactiveerd.
      Het enige positieve is dat ik nu anderhalve week gratis heb gekeken.

Het blijft natuurlijk wonderbaarlijk dat een geactiveerde maand simpelweg weer wordt gedeactiveerd.

• By formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.

---johan---
    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006

Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis

Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 

Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.