Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Niks speciaal.. Hier ook een grijze met 8000000000 was C00000000000..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Satneef zei:

Nee,hoor!

Dat was KPN!

Deze was de eerste met de eredivisiebelasting.(voor mij geen KPN meer)

Had KPN niet toegegeven dan was Fox NL waarschijnlijk failliet gegaan doordat ze veelsteveel voor de rechten hebben betaald.

En als ze nu geen overeenkomst met Ziggo sluiten gebeurd dat alsnog.(hwt marktaandeel van Ziggo is 52%)

Het was ook KPN niet. Het was Vodafone Thuis (het huidige T-Mobile Thuis) die als eerste overstag ging. KPN wilde niet tekenen. Had daarbij de steun van Ziggo (die overigens zelfs nog een oude doorlopende overkomst had/heeft). Vanwege de regulering van koperdraad- en glasvezelnetwerk door ACM moest KPN om twee redenen wel akkoord gaan. Als eerste was Vodafone Thuis actief op de netwerken van KPN en was de kans op massaal overstappen groot. Als tweede speelde toen al de converged FMC vast/mobiele strategie. KPN wilde dat Vodafone Thuis niet te groot laten worden omdat Vodafone een eigen mobiel netwerk heeft.

 

Na KPN volgden de andere aanbieders - behoudens Tele2 - met de reden dat KPN een landelijk dekkend netwerk heeft. Overigens loopt het contract van KPN en anderen met EMM/FOX Sports/Disney heeft volgend jaar af. En dus ook bij Canal Digitaal en Joyne.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Niks speciaal.. Hier ook een grijze met 8000000000 was C00000000000..

 

C000 is ook FTV pakket maar dan voor grijze kaarten, ik heb over de jaren heen de nodige kaartjes gezien die opgezegd of uitgezet waren en geen enkele die 8000000000 kreeg,  Kaarten van 8 jaar geleden hebben nog steeds FTV tiers en updaten prima. . Dus hoezo worden jou kaarten in begin stand gebracht, dan ben je dus speciaal of je zit dingen uit je duim te zuigen.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Codx zei:

 

C000 is ook FTV pakket maar dan voor grijze kaarten, ik heb over de jaren heen de nodige kaartjes gezien die opgezegd of uitgezet waren en geen enkele die 8000000000 kreeg,  Kaarten van 8 jaar geleden hebben nog steeds FTV tiers en updaten prima. . Dus hoezo worden jou kaarten in begin stand gebracht, dan ben je dus speciaal of je zit dingen uit je duim te zuigen.

Hoe kun je dat nu zeggen Codx??

Waarom zou iets uit mijn duim zuigen? Hier dan het bewijs van mijn oude kaart..

 

IMG_1157.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En laat die kaart even updaten dan (5 min)  want dit is niet de eind staat. De management tier moet altijd een bijgewerkte datum krijgen.  Ik kan hier verschillende plaatjes bijvoegen als je dat wilt met voorbeelden.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

oranje en grijs

 

465559656_oranjekaart.JPG.fe98f4324791b59720bb42d5ced589a3.JPG625727489_grijzekaart.JPG.d36b304154fc2931cdd1fcc9db33d2b4.JPG

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, ceesv zei:

Hoog ingezet en verloren.

Canaldigitaal is slechts een kleine speler, maar dit verzwakt de onderhandeling positie van Discovery bij de andere providers.

Gaat niet alleen om Canaldigitaal maar het doorgeven van de hele m7 groep. Dus ook bij Skyline. 

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bewuste kaart heeft ruim 6 uur in de ontvanger gezeten. Doet niets meer, waardeert niet meer op, niks nada...

Nee, ligt niet aan de config. Andere kaart waardeert nog op (de management dan).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Mimisiku zei:

Die bewuste kaart heeft ruim 6 uur in de ontvanger gezeten. Doet niets meer, waardeert niet meer op, niks nada...

Nee, ligt niet aan de config. Andere kaart waardeert nog op (de management dan).

 

Doe is een her-activatie op de CD site en goed kijken of er dan UQ's komen in oscam. Soms heeft de CD site kuren dus dan komt er niks.   (Box op NPO 1)

 

Ik weet niet wat je hebt gedaan maar dit is niet hoe het hoort te zijn.   Sowieso hoort de management tier altijd te updaten, het enige wat ik zo kan bedenken is  toch een rare configuratie hebt waardoor niet alle UQ's (unieke emm's)  door zijn gekomen,  of de kaart is er tijdens updaten uitgetrokken bijv.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Satwatcher said:

Het was ook KPN niet. Het was Vodafone Thuis (het huidige T-Mobile Thuis) die als eerste overstag ging. KPN wilde niet tekenen. Had daarbij de steun van Ziggo (die overigens zelfs nog een oude doorlopende overkomst had/heeft). Vanwege de regulering van koperdraad- en glasvezelnetwerk door ACM moest KPN om twee redenen wel akkoord gaan. Als eerste was Vodafone Thuis actief op de netwerken van KPN en was de kans op massaal overstappen groot. Als tweede speelde toen al de converged FMC vast/mobiele strategie. KPN wilde dat Vodafone Thuis niet te groot laten worden omdat Vodafone een eigen mobiel netwerk heeft.

 

Na KPN volgden de andere aanbieders - behoudens Tele2 - met de reden dat KPN een landelijk dekkend netwerk heeft. Overigens loopt het contract van KPN en anderen met EMM/FOX Sports/Disney heeft volgend jaar af. En dus ook bij Canal Digitaal en Joyne.

Vanwege de unieke situatie van CD en Joyne zou je enkel deze 2 als concurenten in deze moeten zien. Als enige optie in buitengebied en buitenland. Als de 1 dan wel en de ander niet........

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans had inderdaad zeer groot geweest dat Canal Digitaal niet op dat moment had getekend als Joyne niet had bestaan of geen overeenkomst voor FOX Sports had getekend.

 

Maar dat had dan wel een jaar of twee jaar later gebeurd.  Dit in verband met de concurrentiepositie van Online.nl en de IPTV-dienst die Canal Digitaal aan steeds meer serviceproviders levert.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Codx zei:

 

Doe is een her-activatie op de CD site en goed kijken of er dan UQ's komen in oscam. Soms heeft de CD site kuren dus dan komt er niks.   (Box op NPO 1)

 

Ik weet niet wat je hebt gedaan maar dit is niet hoe het hoort te zijn.   Sowieso hoort de management tier altijd te updaten, het enige wat ik zo kan bedenken is  toch een rare configuratie hebt waardoor niet alle UQ's (unieke emm's)  door zijn gekomen,  of de kaart is er tijdens updaten uitgetrokken bijv.

Heb een beetje het idee dat je nu gewoon je gelijk wil afdwingen... Zo van ik heb het nooit voorgehad DUS het kan niet.

De kaart heeft jaren gedraaid met een werkende config. Updates kwamen keurig automatisch binnen, EMM's werden keurig verwerkt. De kaart zat bijkans vastgeroest in de DM8000 en is er nooit uitgetrokken geweest. Niets mee gebeurd (althans niet aan mijn kant). De DM8000 had OScam 11440 en werkte prima met CDS en TVV...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De discussie gaat off-topic.

Dit heeft niets van doen met Discovery.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat jij je huiswerk niet goed doet Mimisiku,  ik betrap jou er vaker op dat je dingen roept op dit forum zonder werkelijk te testen of het klopt en daar irriteer ik mij aan.  Ik weet uit jarenlange ervaring dat het anders is dan jij beweerd en ik zou je dat graag  laten zien.  Desnoods update ik 'm op afstand voor je.. zolang ik oscam mag instellen.

 

@ceesv, dit heeft niks met discovery te maken, maar voor iemand die VIP status heeft en zich geroepen voelt om op zowat elk bericht te reageren en  adviezen geeft mogen we verwachten dat hij weet wat hij doet.

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...