Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, ilseonline zei:
12 uren geleden, drz zei:

Wanneer je Ziggo internet hebt afgesloten, zonder tv pakket, dan heb je Ned 1,2 en 3 en Ziggo select wanneer je een stukje coax naar je tv trekt.

 

Sinds wanneer is er only internet van Ziggo beschikbaar? Ik weet niet beter dat je altijd het ongecodeerde pakket erbij moet afnemen.

 

Dat klopt. Men is verplicht tv af te nemen van Ziggo. Dat is wel logisch, Ziggo is immers een tv leverancier (kabel boer). 

 

4 minuten geleden, drz zei:

Of het inmiddels gescheiden is kan ik niet zeggen, maar de laatste internet abbo zonder tv aansluiting die is afgesloten en waar ik (toevallig) bij was...was gisteren.

 

Hebt u over Ziggo of over andere provider? Lekker verwarrend.  

image.png.7812c0fe9314be060de888ab6678fed5.png

 

12 uren geleden, drz zei:

Laat ik het zo zeggen, voor Ziggo sport select hoef je niet extra te betalen, dat krijg je.

Fox is in het basispakket gekomen met twee euro verhoging en zit dus ook in het basispakket van Canal Digitaal.

 

 

image.png.79b5027d51c72a46d24e0c00f870a767.png

 

Volgens de zenderlijst Canal Digitaal echter niet.

 

13 uren geleden, drz zei:

En nog even wat anders: Ik ben geen voetbal hater, aangezien jij graag een discussie wil voeren wat lijkt op " formule1 vs voetbal" maar zo is het niet.

 

 

Dat is een leuke aanname van u. Echter deze discussie is al lang uitgevoerd op het forum. Als ik me niet vergis had er iemand een topic geopend over voetbal omdat er ook formule 1 topic was. Helaas was er zo veel "onwenselijk reacties" op voetbal topic gezet waardoor de voetbal topic is gesloten en verwijderd. Als er is "onwenselijk reacties" op het formule 1 wordt gepost, wordt deze snel verwijderd door een moderator van het forum. Beetje vreemd toch. Nogmaals ik kan me in vergissen.

 

Wat ik al eerder informeerde, veel mensen associëren 'Eredivisie/Fox belasting' voetbal in het algemeen. Echter de Spaanse, Italiaanse en Engelse voetbal is daar van los bij Ziggo en behoren niet tot de 'Eredivisie/Fox belasting' categorie. Helaas weet men dat niet door onwetendheid. Dat Ziggo 'Eredivisie/Fox belasting' geen gehoor wil geven is hun goed recht en strategisch zet. Hoe het went of keert, bij Ziggo krijgt men zowel buitenlandse voetbal als formule 1 er gewoon bij. 

 

 

 

      

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap het probleem van Ziggo niet. Die hebben hun eigen Ziggo Sport pakket. Flikker gewoon de hele Fox Sport eruit. Boeien!

 

Bezopen dat een aanbieder je zo chanteert om hun eigen verlies te dekken. Ga dan gewoon failliet.. Wegwezen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met permissie, wie welke zenders in het pakket heeft dat verschilt ook welke pakketten je hebt. En zo is Ziggo-Vodafone met CanalDIGITAAL niet vergelijkbaar.

Dat blijft ook zo gezien de Holdings die er achter zitten.

 

Betreffende de Fox Sport als extra pakket is het duidelijk dat weinig abonnees dat ook nemen en dus wil Ziggo niet automatisch om de zoveel jaar meer gaan betalen aan de Amerikanen.

Als het over alle Ziggo abonnees moet worden uitgesmeerd, die extra kosten zoals ceesv schreef ben ik hem ook weer snel gemeerd bij Ziggo.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ventura zei:

 

Dat klopt. Men is verplicht tv af te nemen van Ziggo. Dat is wel logisch, Ziggo is immers een tv leverancier (kabel boer). 

 

 

zucht.... je hebt gelijk..

 

Koffie ? Iemand?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ventura zei:

Dat klopt. Men is verplicht tv af te nemen van Ziggo. Dat is wel logisch, Ziggo is immers een tv leverancier (kabel boer). 

 

Ik dacht ergens een advertentie gelezen te hebben, maar ik weet niet zeker of ik het goed gelezen heb, wordt Ziggo zakelijk zonder TV abonnement aangeboden.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

ilseonline, dat klopt

ik kan mijn TV standaard opzeggen en behoud internet-max

 

Is dat alleen bij zakelijk, of ook particulier?

 

32 minuten geleden, youriy zei:

Er zit altijd het onderdeel "kabel-tv" bij. ALTIJD !!! 

 

Dat zou ik ook denken, misschien zetten ze er toch een filter tussen de kabel in de straatkast.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ventura zei:

 

 

Precies. 

 

image.png.90f10d671b9bbfd480fe1c770af4ae88.png

 

Dat is zakelijk, toch staat mij bij dat zakelijk zonder TV abonnement aangeboden wordt, misschien wordt er zonder mediabox bedoeld, is dat voor particulier het zelfde?

 

Als automatisch het simpelste ongecodeerde pakket erbij krijgt, dan ga ik mij afvragen hoe lang ze dat vol willen houden, want bij glasvezel en ADSL of VDSL heb je dat probleem niet.

 

Juridisch wil de ACM het bij wet geregeld gaat worden dat de kabel open moet worden gesteld voor sub-providers, ik verwacht dat Ziggo mogelijk tegen de tijd dat ze niet meer tegen kunnen stribbelen, dat het ongecodeerde pakket achter een eenvoudige codering verdwijnt, ook i.v.m. dat televisie met het jaar aan kijkers verliest.

 

Neem je het simpelste TV pakket, dan moet je eigen TV het digitale signaal ondersteunen, of de app kunnen installeren. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je als particulier er op staan dat je alleen internet wilt en absoluut geen tv, dan kan dit door middel van een telefoontje worden afgesproken.

Koppelverkoop is immers verboden en men moet alleen wat meer moeite doen om een aangepaste abbo te verkrijgen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inzake enkele fouten tijdens de upgrade naar Internet Max waar de status van mijn ziggo andere waarden toonde als ik feitelijk kon doen (opnemen bijvoorbeeld) heb ik ziggo gebeld en de situatie uitgelegd. Ik kan telefonisch ook als particulier het TV pakket opzeggen en behoud de Internet Max.

ik zou zeggen bel ze op.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, drz zei:

Wil je als particulier er op staan dat je alleen internet wilt en absoluut geen tv, dan kan dit door middel van een telefoontje worden afgesproken.

Koppelverkoop is immers verboden en men moet alleen wat meer moeite doen om een aangepaste abbo te verkrijgen.

 

17 minuten geleden, youriy zei:

2. De eerste voorwaarde bij ziggo: om een dienst af te nemen heb je kabel tv nodig.

 

Zucht...

image.png.09d8f5038c238dabb8cad927a7ea879e.png

image.png.b2aaed2005eb19a79d4324719b70acae.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik kan telefonisch ook als particulier het TV pakket opzeggen en behoud de Internet Max.

ik zou zeggen bel ze op.

 

Gebeld en nagevraagd. Ziggo medewerker heeft geïnformeerd dat "Interactieve TV" degelijk op te zeggen is. Echter het product "Kabel TV" niet. Deze krijgt elke Ziggo abonnee "gratis" bij. Verschil zit in de zenders aanbod en dat bij "Kabel TV" alleen NPO 1, 2 3 en Ziggo Sport in HD te zien is. Jullie geloven dat niet? Prima...Dan niet! Dat zal mij een zorg wezen en heb geen zin om iedere keer weer de verdediging in te moeten schieten vanwege jullie ongeloof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...