Ga naar inhoud


De onderhandelingen met FOX Sports zitten muurvast


Miauw

Aanbevolen berichten

VodafoneZiggo is wel een tikje groter dan CanalDIGITAAL ofschoon CanalDIGITAAL ook weer aan een andere Holding toebehoort die weer net effe anders inkoopt.

Fox Sports zal net als afgelopen keer voet bij stuk houden. Dat doet Liberty Global ook alleen al wegens de Overseas contracts met Fox Sports.

Dus ballen tonen en verder met millimeters bewegen.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met dien verstande dat die zenders allang "de hoofdprijs" niet meer waard zijn. Herhaling op herhaling en steeds langere reclameblokken (wat overigens het enige is wat nog enigzins veranderd op die zenders).. Het zijn omhooggevallen zakkenvullers die nu geconfronteerd worden met de realiteit. De top is bereikt, het "product" te duur en de providers zitten door hun klanten aan het kantelpunt... Er kan gewoon niet meer uitgewrongen worden. En daar slaat hun wanhoop toe.. Ze móeten meer geld hebben om de aandeelhouders tevreden te houden en hun verliezen enigzins in te perken.. En dat gaat niet meer op...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voorzie dat Fox Sport op 1 augustus 2020 gewoon op zwart gaat. Dit zal een hoop commotie opleveren, maar tot 1 september 2020 is de schade beperkt aangezien er tot die tijd geen officiële wedstrijden gespeeld mogen worden in Nederland. 

 

De grote vraag is of er op 1 september 2020 alsnog een compromis uit de bus rolt. Ik hoop van niet, want dan gaat het voetbalgebeuren vroeg-of laat ook klappen bij KPN en Canal Digitaal.

 

Tot 1 september 2020 wordt er een koude oorlog uitgevoerd.  

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is tegenwoordig de omgekeerde wereld, vroeger moest een station betalen voor doorgifte van hun programma's aan de kabel boer om bij de mensen thuis in de huiskamer te komen om hun reclame inkomsten te garanderen. Nu moet de abonnee van de kabelboer dik betalen om te kijken naar reclames met daaromheen de ene herhaling na de andere.

Ik ben voetbalfan en heb een abbo op Fox sport maar het is voor mij volkomen normaal als de providers de zenders op zwart zetten wanneer ze deze idiote constructies aan de providers worden opgelegd. Dit is typisch Amerikaanse handel, zij verzinnen wat kopen met idioot hoge bedragen de rechten op en de providers moeten het hun klanten maar opleggen dat het abbo met tig euro per maand omhoog gaat omdat ze anders zelf in de rode cijfers in schieten.

Het zou dus zo moeten zijn dat Fox betaald aan de provider en zijn winst weer zou moeten halen uit reclame inkomsten en wat de abonnee hem betaald die zelf bepaald of hij een abbo op Fox neemt, dan was het ook meteen gedaan met die idiote transfer bedragen en die idioot hoge salarissen van spelers omdat het abbo op Fox dan wel eens € 50,00/maand zou kunnen worden. Dit is nu met het vervelende Corona virus helemaal duidelijk geworden met de clubs die nu op de afgrond staan en het verplichte uitspelen van de competities in de lande om ons heen omdat ze anders geen geld beuren van de Sky providertjes.

 

 

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is de tijd nu wél rijp voor dat voetbalkanaal? Maar dan gewoon de nationale voetbal? Denk dat dat voor de voetbalfans nu weer interessant wordt..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil geen voetbal in mijn pakket, dus ik wens er ook niet voor te betalen. Ik zit niet bij Ziggo, nog wel bij CDS, dus dat speelt nu nog niet i.v.m. het pakket Riant.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon al dat fox er compleet eraf bij elke provider.

Laat ze spul maar met een eigen app hosten via het net.

Dan kan elke voetballiefhebber die er belang bij heeft zijn eigen abbo afsluiten ipv iedereen er voor te laten opdraaien.

En als de liefhebber het er niet voor over heeft lekker naar het lokale café en daar de voetbal volgen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, theparasol zei:

Gewoon al dat fox er compleet eraf bij elke provider.

Laat ze spul maar met een eigen app hosten via het net.

Dan kan elke voetballiefhebber die er belang bij heeft zijn eigen abbo afsluiten ipv iedereen er voor te laten opdraaien.

En als de liefhebber het er niet voor over heeft lekker naar het lokale café en daar de voetbal volgen.

 

Dat zal nooit werken, want dan hebben ze technisch gezien een enorme uitdaging en bijv. een provider zal tegen Fox Sports zeggen, jullie gebruiken een teveel bandbreedte op ons netwerk en daarvan willen wij een vergoeding zien, tevens wil Fox Sports juist iedereen laten mee betalen, als je alleen voetbal geïnteresseerden een abonnement laat nemen komt er nooit genoeg geld binnen en hadden ze net zo goed de oude deal kunnen voortzetten..   

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

F1TV werkt toch ook? (soms)

Een dergelijk systeem lijkt mij voor de voetballiefhebber een uitstekende manier om de juiste doelgroep te bedienen.

Voor mij hoeft het voetbal niet zo en ik wil er zeker niet voor betalen!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Codx zei:

 

Dat zal nooit werken, want dan hebben ze technisch gezien een enorme uitdaging en bijv. een provider zal tegen Fox Sports zeggen, jullie gebruiken een teveel bandbreedte op ons netwerk en daarvan willen wij een vergoeding zien, tevens wil Fox Sports juist iedereen laten mee betalen, als je alleen voetbal geïnteresseerden een abonnement laat nemen komt er nooit genoeg geld binnen en hadden ze net zo goed de oude deal kunnen voortzetten..   

 

Nou probleem opgelost dacht ik zo. Weg Fox en voorlopig zal niemand zijn pootjes er meer aan willen branden.

Voetbalrechten weer af te nemer tegen marktconforme prijzen en de durf investeerders kunnen weer op zoek naar een ander briljant idee om hun gokken met grof geld gestalte te geven. 

aangepast door theparasol
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ilseonline zei:

Ik wil geen voetbal in mijn pakket, dus ik wens er ook niet voor te betalen. Ik zit niet bij Ziggo, nog wel bij CDS, dus dat speelt nu nog niet i.v.m. het pakket Riant.

 

Pff...Weer een anti voetbal zager. Ik wil geen F1 in mijn pakket. Helaas gaat dat niet ivm Ziggo sport select. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ventura zei:

Pff...Weer een anti voetbal zager. Ik wil geen F1 in mijn pakket. Helaas gaat dat niet ivm Ziggo sport select. 

Met dit verschil dat je voor het Ziggo SelectKanaal niets hoeft te betalen en de abonnees wel voor Fox1.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, drz zei:

Met dit verschil dat je voor het Ziggo SelectKanaal niets hoeft te betalen en de abonnees wel voor Fox1.

 

Bij een Ziggo abonnement klopt het. Bij canaal digitaal moet men voor betalen.

 

image.png.a9d208af258455d688fdbef14a6a8c00.png

 

image.png.9112c15131e1a226ebca6131ba23d218.png

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...