Ga naar inhoud


Doneren


kwetal

Aanbevolen berichten

Dit forum is leuk en nuttig. Mijn dank voor de vele bijdragen die tegen "liefdewerk oud papier" geleverd worden.

 

Nu wilde ik gisteren wel wat doneren. Maar om te beginnen ben ik allergisch voor paypal. Heb ik een keer moeten gebruiken omdat er geen alternatief was. Sindsdien blijft het mijn mailbox maar bestormen met phishing achtige mededelingen.

 

Goed, deze site is belangrijk. Daarom toch maar over mijn bedenkingen heengezet. Moet je meteen de ziel en zaligheid van je CC gegevens weer aan ze afgeven.... Maar toen mijn initialen (zoals letterlijk op mijn CC vermeldt) niet als geldige voornaam geaccepteerd werden, heb ik definitief afgehaakt.

 

In gedachten blijft ik dit forum supporten. Daar moeten jullie het helaas mee doen. Mocht er eens een andere manier komen, stuur maar een pm.

 

 

  • Like 1

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat van die frustratie klopt. Die kan ik opeten of uiten. Ik heb voor het laatste gekozen.

 

Bepaald destructief vind ik dat ook niet. Ben ik de enige met die frustratie dan zal die als die van een roepende in de woestijn verloren gaan. Dat gebeurt wel eens vaker. daar zal de kwaliteit van dit forum, zeker in de off topic hoek, niet onder lijden , denk ik.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kwetal

Ik ben het met je eens hoor. Heb zelf vaker zoiets meegemaakt. Als je een donatie wil smeer me dan niet een discutabele betalingsmethode aan.

In NL is de standaard betaalmethode Ideal, en in D Sofort, en volgens mij zijn er in meerdere Europese landen daaraan gelijkwaardige methodes.

Beschikbaar in welke landen?

Zoals gezegd is Sofort beschikbaar voor klanten in verschillende landen van Europa, de volgende landen zijn gedekt voor betalingen:

  • Duitsland
  • België
  • Nederland
  • Spanje
  • Frankrijk
  • Oostenrijk
  • Zwitserland
  • Polen
  • Italie
aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij werken met Paypal en moet zeggen dat dit prima werkt ook krijg je je geld terug mocht een aankoop of betaling mis gaan. Internationaal gezien gaat Ideal niet echt werken ook al staat het in het lijstje van een aantal landen in Spanje gebruikt men over het algemeen Paypal.

 

Paypal voor een donatie of betaling is daarom ook een prima keuze.

 

Ow en moet er nog aan toevoegen dat de eigenaar van dit forum liever heeft dat je de adblock uitzet want daar zitten waarschijnlijk de meeste inkomsten.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...