Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.471 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Diesellucht uit auto weg krijgen

• Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 137,8k weergaven
    • 68 reacties
    • 22,6k weergaven
  1. het moment van de waarheid

• 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Sat4all "new style" 1 2 3 4 6

• Sat4all vriend
    • 88 reacties
    • 21,3k weergaven
    • Sat4all vriend

patat generatie 1 2 3 4 5

• Sat4all vriend
    • 67 reacties
    • 23,3k weergaven
    • 18 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Trespa zagen

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 8,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 677 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

RTL stopt per direct met Astro-TV 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 8,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 73 reacties
    • 13,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Pluim voor een politie-actie 1 2

• Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 4,9k weergaven
    • 13 reacties
    • 1,9k weergaven
  2. google reklame?

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  3. Hoe een geplaatste topic verwijderen ??

• 7 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 70 reacties
    • 23,1k weergaven
  4. Software Database?

• 2 reacties
    • 1,6k weergaven

• Al mijmerend in het Willy Dobbeplantsoen.       En dan voluit.....    
    • Ik ben weinig vertrouwd met de mediatheken van ARD of ZDF, als je die bedoelt. En 4 of 5 minuten is andermaal vele malen langer dan de verwerkingstijd van een ts uit een lineair signaal.    En ja, uiteraard loopt de opname van een ts zo lang als het programma duurt, maar dat gebeurt niet op de ene computer die ik heb. Dat een ontvanger bezig is met opnames is voor mij normaal.  
    • Download-duur zal inderdaad afhangen van platform + gebruikte software... het ding is, vijf minuten lijkt niet veel maar vermenigvuldig dat eens met x aantal programma's per jaar (hier ongeveer vijfduizend). Dan is het verschil tussen 1 minuut voor de ts of 5 minuten voor een download al iets anders. 
    • Ja nee, het idee is dat je 50p nodig hebt om de klassieke 50i te embedden. NPO/VTM/Play herleiden alles naar 25p, dus de 'bewegingsresolutie' is fout voor alles wat interlaced is afgewerkt.    Ik heb begrepen dat de Nederlandse DVB-T2 50p uitzendt, meer dan nodig maar voor mij helemaal prima. Helaas niet zo makkelijk om een goed signaal te krijgen.  Je bedoelt het 'tweede kaart'-systeem? Dat heb ik gisteren ontdekt maar is wat mij betreft geen optie, daar zit geen NPO bij.  TVV kan, maar dan moet het de 'hoofdkaart' zijn, à 220 euro per jaar. Uiteindelijk ook niet onoverkomelijk voor mij, maar stomme extra kost. 
    • Ja je eigen kaarten heractiveren kan anders zijn qua acceptatie bij TVVlaanderen. Overigens downloaden van de mediathek in MP4 of on the fly geconverteerd naar ts is in 4~5 minuten klaar voor een speelfilm. ÖRMediathek in VTI image. Een .ts opnemen of een screen capture duurt de lengte van het programma. Dus daar haalt @Koen B wellicht iets door elkaar.
  • Nieuwe aanmaken...