Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.453 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 35,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 771 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 659 weergaven
    • Sat4all vriend

Problemen Srmecatronics

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 5,9k weergaven
  1. Advies over Teleco Telesat 85

• 1 reactie
    • 857 weergaven
  2. Einde UP Network

• 1 reactie
    • 693 weergaven
  3. RUSSIAN TRAVEL GUIDE

• 3 reacties
    • 680 weergaven
    • 0 reacties
    • 851 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 778 weergaven
    • Sat4all vriend

schotel werkzaamheden 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 58 reacties
    • 10,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Zijn er al DVB-S2X ontvangers? 1 2 3 4 7

• Sat4all vriend
    • 90 reacties
    • 23,6k weergaven
  4. picon Film Europ INT ?

• 7 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

Nieuwe 4K ontvanger een verbetering? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 33 reacties
    • 5,1k weergaven
  5. Picons voor TV Vlaanderen?

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 727 weergaven
    • Sat4all vriend

azimuthverschil 1 2 3 4 6

• Sat4all vriend
    • 84 reacties
    • 12,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Triax TX-6DUO - 78/88 Astra1 - Hotbird 6 graden

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 727 weergaven

• AM is voor mij toch wel voornamelijk nostalgie. Ik kan me herinneren dat ik ooit eens WINS uit New York ontving op 1010 kHz, in de vroege uurtjes na middernacht in Amsterdam. Dat was mogelijk omdat Hilversum na middernacht uit de lucht ging, en er zeldzame condities waren. Dit heb ik slechts één keer meegemaakt. Ook kon ik toen een radiostation uit St. John, New Foundland ontvangen. Deze zender zond uit met 10 kW vermogen, WINS met 50 kW! WINS was een nieuwszender, en zond telkens de slogan "you give us 20 minutes, we'll give you the world" uit. Ik vond het reuze spannend, om een middengolfzender van de overkant van de oceaan te ontvangen. Ik heb een klokradio met FM en DAB+, en in de auto ook FM en DAB+. Toch luister ik vooral in de auto naar KABL uit San Francisco, gewoon via internet. KABL zendt uit via AM vanuit Oakland en FM in San Fransisco. De muziekkeuze is fantastisch, heerlijk nostalgisch en melodieus! Daar kan ik uren naar luisteren.
    • Tja, wat wel een groot verschil is: Van vrijwel iedereen zijn er tegenwoordig foto's, geluid of videos waardoor het voor nieuwsorganisaties "makkelijk" wordt om over te berichten.  Daarnaast is itt tot de jaren 50 of daarvoor tegenwoordig de wereld ons gezichtsveld.   Maar wel herkenbaar hoe we gaan van geboorte, schoolvriend(inn)en, de scharrels, de bruiloften, de kraamvisites en dan lang niets tot de begrafenissen.  Je voelt dat je oud wordt als in de rouwadvertenties opvalt dat mensen "nog maar zo jong zijn".  En iedereen gaat een keertje, sommigen vroeg zoals vernoemd: https://en.wikipedia.org/wiki/27_Club en sommigen worden zeer oud, denk Willie Nelson (nu 92).
    • Lijstje inclusief provider Digitenne, maar Favorites TV is allemaal FTA DVB-T2_Maastricht.zip
    • Draden kun je er alleen op solderen met een zware soldeerbout en na soldeerplek opschuren. Maar de benodigde temperatuur en hoeveelheid warmte is het einde van de batterij. Minimaal veel verlies van de capaciteit.
    • Diane Keaton overleden. https://nos.nl/artikel/2586128-amerikaanse-actrice-diane-keaton-79-overleden    
  • Nieuwe aanmaken...