Ga naar inhoud


Cheapconnect...iemand al ervaring?


Aanbevolen berichten

 

Ik wil even reageren op de abonnements kosten van Budgetphone prepaid, er moet minimaal € 5,00 op je saldo staan, dat is toch vrij veel.

 

Hierbij ontvangt u uw factuur voor uw prepaid abonnement

 

Abonnementskosten worden automatisch van uw beltegoed afgetrokken. Zorg daarom dat uw saldo minstens 5 Euro bedraagt want bij onvoldoende uw saldo wordt uw nummer automatisch geblokkeerd.

U hebt daarna nog 4 weken om het nummer weer te activeren. Dit regelt u zelf online in de portal door beltegoed op te laden op uw telefoonnummer. U betaalt bij het opladen automatisch de heractivatiekosten van euro 2,50 plus het openstaande bedrag van het abonnement. Het nummer is meteen na de oplading weer actief.

 

Ik ben zelf ook overgestapt naar Cheapconnect, ik gebruik hiervoor de gigaset n300, werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk wel dat het goed zal komen...

Je hoefde niets te doen, een prepaid gaat vanzelf over naar Uno...

 

En om even te reageren op Proton:  Als nieuwe abonnee kan je gewoon voor Uno kiezen. Ik heb het net nog geprobeerd, maar uiteraard de bestelling niet afgeroind, want ik heb al een abonnement.

Ik wil niet zeggen dat er geen betere providers zijn dan Budgetphone, maar ik mag niet klagen over de bereikbaarheid en de kwaiteit van de gesprekken... Ik ben uiteraard niet tevreden over de prijsverhogingen, maar zoals ik al eerder schreef, was ik anders ook 15 euro per jaar kwijt.

 

Nu moet ik wel zuchten, nummerportering in combinatie met UNO GAAT NIET. Die nummerportering gaat het uiteindelijk om, dat lijkt me toch wel duidelijk uit het topic intussen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu moet ik wel zuchten, nummerportering in combinatie met UNO GAAT NIET. Die nummerportering gaat het uiteindelijk om, dat lijkt me toch wel duidelijk uit het topic intussen..

 

Dat is inderdaad slecht nieuws...

Maar kan je dan niet nadat het nummer geporteerd is, overstappen naar Uno? Dan betaal je 2 of 3 maanden 'te veel', maar daarna zou je toch over moeten kunnen stappen naar een goedkoper abonnement?  of kan dat ook niet? In dat geval moet je inderdaad een andere provider zoeken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat je je geporteerde nummer kunt behouden ZONDER abo.

Althans wat ik begrepen heb van een mailtje van BudgetPhone.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat je je geporteerde nummer kunt behouden ZONDER abo.

Althans wat ik begrepen heb van een mailtje van BudgetPhone.

 

interessant...

en hoe gaat dat dan? Kan je dan gebeld worden op dat nummer?  want dan heb je dus helemaal geen kosten meer om je nummer in de lucht te houden...  dat kan ik bijna niet geloven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp Budgetphone echt niet (meer)

Waarom komen ze niet eens naar buiten met eenduidige informatie i.p.v. die schimmige emails die sommigen ontvangen ?

Vele potentiële overstappers zou daarmee mogelijk de wind uit de zeilen worden genomen.

 

Hoewel die verhoging naar 15 Euro voor prepaid feitelijk geen al te groot bezwaar voor me zou zijn, heb ik uit louter ergernis inmiddels de wijk naar Cheapconnect genomen.

Qua informatieverstrekking kom je bij die provider van de hel in de hemel.

 

Nu maar hopen dat ze het serviceniveau in stand weten te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

interessant...

en hoe gaat dat dan? Kan je dan gebeld worden op dat nummer?  want dan heb je dus helemaal geen kosten meer om je nummer in de lucht te houden...  dat kan ik bijna niet geloven.

Ik heb uiteraard (2 jaar terug) porteringskosten betaald (een tientje dacht ik)

en per jaar was ik ook 10 euro (ex BTW) kwijt om het in de lucht te houden.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteraard (2 jaar terug) porteringskosten betaald (een tientje dacht ik)

en per jaar was ik ook 10 euro (ex BTW) kwijt om het in de lucht te houden.

 

Ja, zo "was" het toch bij Budgetphone. Het eerste jaar inderdaad 20 euro, dat was 10 euro voor het porteren en 10 euro prepaid abo...

Maar dat kan nu niet meer...

Wat bedoel je dan met die posting dat je een mail hebt van BP waarin staat dat je geen abo nodig hebt?  of begrijp ik het verkeerd?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de mailwisseling, eerst mijn vraag dan het antwoord.

 

 

Beste ontvang(st)er,

Al even terug (denk een week) waren wij niet meer telefonisch bereikbaar.
Na veel onderzoek (eerst alle apparatuur (telefoon, SPA, router en
modem)) te hebben nagekeken zag ik op internet dat er ABO-wijzigingen
hebben plaatsgevonden waarbij ik denk dat BP het signaal niet meer
doorgaf.

Blijkbaar is daar een mamoetmail over geweest waarvan ik niet op de

hoogte was.

Afgelopen weekend heb ik ons ABO gewijzigd naar BP basic om weer
gebeld te kunnen worden.

Maar ik ben van mening dat dit fout is. Ik maak alleen gebruik van onze
nummerportering en de mogelijkheid tot inbellen met de daaraan
bijbehorende jaarlijkse kosten.

Kunt u een en ander toelichten en wijzigen zodat we niet in één keer van

€ 10,00 per jaar naar € 54,00 gaan?

 

 

 
 
Antwoord BP;
 
Geachte heer, mevrouw,

Het een en ander hebben niets met elkaar te maken, u nummer is 09-05-2012
geporteerd en loopt tot 09-05-2013.

U heeft ook geen mail ontvangen omdat u nummer nog niet verlengt had hoeven te worden.
De storing die u heeft ondervonden(wat het ook geweest mag zijn) heeft hier dus niets mee te maken.

Ook de werking na het omzetten van het account heeft geen invloed op de registratie van u apparatuur.

Met vriendelijke groet,


De helpdesk


 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha... OK, dus er is niets aan de hand. Die brief krijg je inderdaad als je abo bijna afloopt... eind april waarschijnlijk, begin mei.

Als je dan "niets" doet, ga je automatisch over naar UNO... en wordt het bedrag van je beltegoed afgeschreven... 1.25/maand.

Ik hoop dus dat het wijzigen naar het basis abo niet heeft plaatsgevonden of geanulleerd kan worden. Dat zou ik maar even kontroleren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik schriftelijk opzeggen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wellicht ten overvloede: AVM staat op het punt nieuwe Internationale firmware uit te brengen!

 

Ter info, de nieuwe firmware voor de Fritzbox 7390 Internationale versie is zojuist uitgebracht:

 

 

FRITZ!OS 5.51 für die internationalen Modelle FRITZ!Box 7390, 7360 und 3370

 

Ab sofort steht das neue FRITZ!OS 5.51 mit über 100 neuen Funktionen

und Verbesserungen in der internationalen Version zur Verfügung. Zu den

Highlights zählen der neue Bereich Smart Home und der bequeme

Datenzugriff von unterwegs mit MyFRITZ!.

Über die Benutzeroberfläche eurer FRITZ!Box steht das neue FRITZ!OS 5.51 zur Installation bereit.

 

Weitere Modelle folgen!

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de reminder!

Er zit een leuk speeltje in: via de webinterface kun je nu ook een (eenvoudige) fax met (afbeelding) extensie versturen.

(het ontvangen was natuurlijk voorheen al mogelijk)

 

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar steeds maar nieuwe bitjes in die rode doos te proppen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even een domper op de algemene feestvreugde rondom Cheapconnect gemeld.

Daar ik overweeg over te stappen houd ik hun gebruikersforum nauwlettend en geregeld in de gaten.

Mij viel op dat een kritische  thread over het in rekening brengen van onjuiste 0900-kosten inmiddels verwijderd is.

 

Het heeft er dus schijn van dat Cheapconnect het grote voorbeeld Budgetphone achterna gaat......

Ik vraag me af hoe lang het lokker-tarief van € 8,95 gehandhaafd blijft.

 

Vooralsnog maar even de kat uit de boom kijken; never change a winning team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even een domper op de algemene feestvreugde rondom Cheapconnect gemeld.

Daar ik overweeg over te stappen houd ik hun gebruikersforum nauwlettend en geregeld in de gaten.

Mij viel op dat een kritische  thread over het in rekening brengen van onjuiste 0900-kosten inmiddels verwijderd is.

 

Het heeft er dus schijn van dat Cheapconnect het grote voorbeeld Budgetphone achterna gaat......

Ik vraag me af hoe lang het lokker-tarief van € 8,95 gehandhaafd blijft.

 

Vooralsnog maar even de kat uit de boom kijken; never change a winning team

 

Ik was onderdeel van een reactie en vond de opstelling van de betreffende

gebruiker erg overdone. Hij gaf CC nauwelijks de tijd om een en ander te

onderzoeken danwel recht te trekken.

Door gebruikers komen gewoon zaken boven water die mogelijk niet juist

geschreven zijn in de software.

Gezien het adequate optreden van CC op vele andere vragen denk ik dat

ze constant hun stinkende best doe, ook als je ziet wat ze inmiddels al

hebben aangepast.

 

Maar wel jammer dat de discussie is gestaakt, misschien wel een verstandig

besluit voordat het escaleert . . .

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...